یکی دیگر از شرکت‌های وام‌دهنده کریپتو برداشت‌های خود را متوقف کرد

Babel Finance یکی دیگر از شرکت‌های وام‌دهنده کریپتو برداشت‌های خود را در روز جمعه متوقف کرد. این شرکت گفت در بازپرداخت بدهی‌ها مهلت گرفته است و برای بقا در رکود شدید در بازارهای ارزهای دیجیتال مبارزه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، این شرکت در بیانیه‌ای که روز دوشنبه برای بلومبرگ ارسال شد و بعداً در وبسایت آن منتشر شد، گفت: «بابل» مستقر در هنگ‌کنگ «به توافق‌های اولیه درباره دوره بازپرداخت برخی بدهی‌ها دست یافته است که فشار نقدینگی کوتاه‌مدت شرکت را کاهش داده است». یکی از بنیانگذاران فلکس یانگ به بلومبرگ گفت که این شرکت اطلاعات بیشتر را در اختیار عموم قرار خواهد داد.

یک فرد آگاه در مورد این موضوع گفت که Babel Finance در حال مذاکره با مؤسسات بزرگ در مورد راه‌حل‌های بالقوه است که شامل راه‌اندازی یک نهاد جدید برای تصاحب برخی از بدهی‌ها می‌شود و از وی خواست نامش فاش نشود.

مشکلات بابل در راستای آشفتگی صنعت کریپتو است، و حداقل یک وام‌دهنده بزرگ دیگر برداشت‌ها را متوقف کرده است و یک صندوق تأمینی برجسته تلاش می‌کند از سقوط جلوگیری کند. بابل به دلیل تصمیم خود برای توقف برداشت به «فشارهای نقدینگی غیرمعمول» استناد کرد.

شخصی که با برنامه‌های بابل آشنا بود، نگفت چه زمانی ممکن است این شرکت پلتفرم خود را برای برداشت باز کند.

در بیانیه این شرکت آمده است: با توجه به شرایط کنونی نوسانات شدید بازار، مدیریت بابل فاینانس به ارتباط نزدیک با مشتریان، طرف‌های مقابل و سایر شرکا ادامه خواهد داد و به‌روزرسانی‌ها را به‌موقع و شفاف ارائه می‌کند. توقف برداشت‌ها نشان‌دهنده تغییر ناگهانی سرمایه برای Babel Finance تحت حمایت سکویا کاپیتال چین بود. گرچه این شرکت کمتر از یک ماه پیش از یک دور سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیون دلاری خبر داده بود که ارزش آن را به ۲ میلیارد دلار رساند.

موجی از لیکوئیدیتی‌ها و هفته‌ها آشفتگی بازار، تهدیدی وجودی برای بسیاری از فعالان صنعت است. Celsius Network Ltd وام‌دهنده رقیب که اوایل ماه ژوئن سپرده‌ها را مسدود کرد، روز دوشنبه گفت که برای تثبیت نقدینگی و عملیات خود به زمان بیشتری نیاز دارد. این شرکت در وبلاگ خود گفت: این روند زمان می‌برد.

بنیانگذاران آن هفته گذشته به وال‌استریت ژورنال گفتند که صندوق تأمینی کریپتو Three Arrows Capital پس از فروش ارزهای دیجیتال امسال با ضررهای بزرگ، مشاوران حقوقی و مالی استخدام کرده است.

از بعدازظهر دوشنبه در نیویورک، بیت کوین بالای ۲۰۰۰۰ دلار نگه داشته شد، سطحی که مایک مک گلون، استراتژیست بلومبرگ در یادداشت اخیر خود آن را مشابه ۵۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۸-۲۰۲۰، افت بزرگ سال ۲۰۲۲، توصیف کرد.

۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر: 29562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha