گاف عجیب مجید ترکان در قرقیزستان/ ۲ آزادکار نوجوان سر وزن نرسیدند!

رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز (سه شنبه) و با برگزاری مسابقات ۳ وزن نخست برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راداراقتصاد، مراسم وزن کشی ۳ وزن نخست مسابقات کشتی آزاد نوجوانان آسیا در حالی صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد که محمدمهدی ممیوند در وزن ۶۵ کیلوگرم و رضا سلیمانیان در وزن ۸۰ کیلوگرم با توجه به ۲۰۰ و ۳۰۰ گرم اضافه وزن، از جدول مسابقات کنار گذاشته شدند و یونس شفیعی نماینده وزن ۷۱ کیلوگرم کشورمان تنها نماینده ایران در روز نخست این رقابت‌ها خواهد بود که پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف ژاکشیلیک بایتاشوف از قرقیزستان می‌رود.

بر اساس اطلاعات کسب شده دلیل سر وزن نرسیدن نمایندگان کشورمان، تصور کادر فنی بر اساس برنامه‌ی مسابقات تیم کشتی فرنگی بوده است و پس از اطلاع از برنامه‌ی مسابقات، کشتی گیران کشورمان در اوزان ۶۵ و ۸۰ کیلوگرم با توجه به زمان کمی که در اختیار داشتند، سر وزن نرسیدند.

فدراسیون کشتی اعلام کرد منتظر توضیحات تکمیلی از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان، در مورد اتفاق رخ داده است، که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا روزهای ۲۹ و ۳۰ خردادماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب ۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز نایب قهرمان شد.

۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 29545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha