مورد عجیب تمرین امروز تیم‌ ملی والیبال /۴۸ ساعت تا دیدار حساس با بلغارستان

تیم ملی والیبال ایران امروز (یکشنبه ۲۹ خرداد) در فاصله ۴۸ ساعت تا نخستین بازی خود در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در صوفیه بلغارستان دو جلسه تمرین خواهد داشت که تمرین بدنسازی صبح به دلیل کوچک بودن سالن، در دو گروه انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان از ۳۱ خرداد در دو شهر صوفیه بلغارستان و کوئزون فیلیپین آغاز می‌شود.
تیم ملی ایران امروز (یکشنبه ۲۹ خرداد) دو جلسه تمرین خواهد داشت که نوبت صبح در هتل محل اقامت تیم به صورت بدنسازی انجام شد و مردان والیبال ایران در نوبت عصر نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به وقت محلی در سالن فدراسیون والیبال بلغارستان تمرین خواهند داشت.

تمرین بدنسازی شاگردان بهروز عطایی در دو گروه هفت نفره و مجزا به دلیل کوچکی سالن بدنسازی هتل آفیشیال انجام شد. هر گروه به مدت یک ساعت زیر نظر یاناس ویچیچ مربی بدنساز لهستانی تیم ملی و عظیم جزیده کمک مربی تیم ملی تمرین صبح خود را برگزار کردند که ابتدا ملی پوشان به حرکت های کششی و سپس به تمرین استقامتی پرداختند.

محمدطاهر وادی، علی رمضانی، امیرحسین توخته، محراب ملکی‌سرخی، اسماعیل مسافر، بردیا سعادت، امیررضا سرلک، امین اسماعیل‌نژاد، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن چهارده بازیکن ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها هستند.

 رمضانی: باید بلغارستان را ببریم

 علی رمضانی بعد از تمرین (بدنسازی) نوبت صبح تیم ملی، گفت: شرایط تیم خوب است و تقریبا بدن‌ها به اوضاع عادت کرده است. تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم اما هتل نسبت به هفته نخست در شهر برازیلیا شرایط خوبی از نظر اتاق و تغذیه ندارد. البته ما با هر شرایطی کنار میاییم و دنبال هدف‌مان هستیم.

پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره شرایط جت لگ (تغییر ساعت روز و شب) که برای تیم ملی از برزیل تا بلغارستان پیش آمد، عنوان داشت: این شرایط را با گذشت سه تا چهار روز پشت سر گذاشتیم. البته هنوز بعضی از بچه‌ها در شرایط جت لگ به سر می‌برند.

رمضانی درباره امکاناتی که در اختیار تیم ملی ایران برای تمرین قرار گرفته، نیز تصریح کرد: امکانات تمرین خوب است اما امکانات اسکان رضایت بخش نیست.

او درباره پیش بینی بازی نخست ایران مقابل میزبان هفته دوم لیگ ملت ها یادآورد شد: باید ببریم و مطمئن هستم که می بریم. در هفته‌ای که گذشت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای برد هم قسم شدیم.

رمضانی در پایان در خصوص حضور دو بازیکن جدید در ترکیب تیم ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها نیز گفت: تقریبا دو جلسه با هم تمرین کردیم و جلسه دوم خیلی بهتر از جلسه اول بود و مطمئنم که روز به روز بهتر خواهیم شد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه روز سه‌شنبه ۳۱ خرداد در نخستین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان می‌رود.

جزیده: تیم ملی والیبال در هفته دوم متفاوت خواهد بود

مربی تیم ملی والیبال شرایط تیم ایران پیش از آغاز هفته دوم لیگ ملت‌ها را خوب ارزیابی کرد و نوید هفته متفاوتی برای این تیم داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، عظیم جزیده درباره شرایط تیم ایران پیش از شروع هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در صوفیه بلغارستان، گفت: از روز پنجشنبه که به اینجا (صوفیه) آمدیم یک روز کامل استراحت داشتیم و به‌رغم این‌که جت لگی (تغییر ساعت روز و شب) داشتیم، اما خدا رو شکر دو جلسه صبح و عصر تمرین انجام شد و جلسات سه ساعت توپی سپری کردیم.

وی افزود: وضعیت میزبانی خوب بوده اما امیدوارم نزدیک مسابقات بهتر شود، مخصوصا شرایط غذایی که خیلی متنوع نبود.

جزیده خاطرنشان کرد: از فردا (دوشنبه) قرار است در سالن اصلی مسابقات تمرین کنیم. امیدوارم شرایط به سمتی برود که اتفاقات خوبی بیافتد.تمرینات تیم ایران هم خوبی سپری شده و بچه‌ها هم قسم شدند تا نمایش خوبی ‌داشته باشند و فعلا مشکلی وجود ندارد.

مربی تیم ملی درباره اضافه شدن امیررضا سرلک و بردیا سعادت یادآور شد: دو بازیکن جدید هم دو روز تمرین با تیم پشت سر گذاشتند و خوب هماهنگ شدند. به نظر من این هفته، هفته متفاوت تری خواهد بود. تیم ایران در هفته اول با دو برد و دو باخت نتایج مورد قبولی داشت. ان شالله روند رو به رو شد ادامه دهیم و با توجه به اینکه ۹۹ درصد ترکیب تیم‌ها نسبت به قبل عوض شده نتیجه خوبی بگیریم. ضمن اینکه فراموش نکنیم برزیل و آمریکا با ترکیب کامل به این هفته از مسابقات آمدند.

برنامه مرحله نهایی والیبال لیگ ملتها ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 29458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha