۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 29438
دوج‌کوین همچنان محبوب!

بر اساس داده های به اشتراک گذاشته شده توسط وال استتس (WhaleStats)، دوج کوین (DOGE) به لیست رمزارزهایی با بیشترین حجم معاملات وارد شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، دوج کوین در رتبه ششم در میان ده رمزارز برتر از نظر حجم معاملات قرار دارد و همچنین در فهرست ۱۰ دارایی دیجیتالی برتر خریداری شده توسط نهنگ‌ها در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) قرار دارد.
طبق این وب‌سایت سرویس ردیابی بلاک چین، سبد نهنگ‌های BSC در حال حاضر شامل ۱۰,۱۰۴,۸۱۹ دلار دوج کوین است که ۰.۹۲ درصد از دارایی‌های آنها را تشکیل می‌دهد.

در زمان نگارش این خبر، دوج کوین پس از افت ۶.۷۳ درصدی در روز گذشته، با قیمتی در حدود ۰.۰۵۱ دلار معامله می شود. با کاهش کل بازار کریپتو، بیت کوین به زیر سطح ۱۹,۰۰۰ دلار و اتریوم به زیر ۱,۰۰۰ دلار سقوط کرده اند.

علاوه بر این، ایلان ماسک (Elon Musk)، رئیس تسلا (Tesla) و بزرگ‌ترین طرفدار دوج کوین، به دلیل تبلیغ این رمزارز مورد شکایت قرار گرفته است. با این وجود ایلان ماسک دقایقی پیش باز هم با یک توئیت ، از دوج کوین حمایت کرد و باعث افزایش رشد این ارز شد. 

این رمزارز توسط شاکی به عنوان یک طرح پانزی نامیده شده است. او از ماسک می خواهد که تبلیغ دوج کوین را متوقف نموده و در مجموع ۲۸۵ میلیارد دلار به او بپردازد.

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
کد خبر: 29438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha