اظهارات عجیبی که برنامه طبیب تلویزیون را تعطیل کرد + فیلم

اظهارات عجیب دکتر حسن براتی جراح زانو در برنامه طبیب درباره آسیب نماز خواندن و توالت ایرانی و ارتباط با افزایش آرتروز باعث تعطیلی موقت این برنامه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، براساس اعلام معاونت سیما بی‌توجهی به استانداردهای تخصصی برنامه زنده «طبیب» باعث متوقف شدن این برنامه شد.

در پایگاه اطلاع رسانی سیما آمده است: "معاونت سیما در پی ضعف مفرط برنامه طبیب شبکه سه در رعایت استانداردهای برنامه تخصصی زنده، به استحضار مردم شریف ایران می رساند؛

متاسفانه در برنامه امروز طبیب شبکه سه، از سوی مهمان ادعایی عجیب و غیر علمی مطرح شد که به درستی موجب تعجب و تذکر و اعتراض جمعی از استادان مومن و متعهد کشور به این ادعای غیرعلمی و جریحه‌دار شدن احساسات پاک مخاطبان مومن و فهیم شد.

متاسفانه مجری برنامه نیز با وجود داشتن تجربه کافی، نتوانست به موقع در واکنش به این ادعای عجیب، از میهمان برنامه مستنداتی برای این اظهار نظر درخواست کند و اظهارات غیر مستند میهمان را تصحیح کند.

معاونت سیما در پی این اتفاق غیرقابل توجیه در انتن زنده، ضمن عذرخواهی از عموم مخاطبان، پخش برنامه "طبیب" را به دلیل ضعف و قصور دست‌اندرکاران برنامه تا اطلاع ثانوی با هدف اصلاح رویه‌های خلاف ضوابط متوقف می‌کند.

این برنامه در آینده نزدیک و پس از اطمینان از رعایت استانداردهای ضروری برنامه‌های زنده و تخصصی، پخش خود را از سر خواهد گرفت.

البته پزشک جنجالی برنامه طبیب با انتشار یک ویدئو بابت برداشت ها از سخنانش عذرخواهی کرد و توضیحاتی ارایه داد:

۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 29423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      1 2
      علت تعداد بیشتر عمل جراحی زانو در ایران نگاه مالی پزشک به بیمار است. پزشکان برای درآمد بیشتر بیمار بی خبر را عمل جراحی می کنند! سالها پیش بعلت همورویید به پزشک جراح بافت نرم مراجعه کردم. به شدت مرا ترساند و گفت همین صبح فردا به بیمارستان برای عمل مراجعه کن. از تصمیم سریع دکتر برای جراحی مشکوک شدم و بیمارستان نرفتم. از آن موقع بیش از ۱۵ سال می گذرد و با رعایت سبک زندگی سالم خدای را شکر عارضه کنترل شده است. اگر پزشکی شما را به جراحی و عملیات تهاجمی پر هزینه توصیه کرد حتما نظر چند پزشک دیگر را هم بگیرید. نگاه پزشکان به بیماران مالی است نه انسانی.
    • آرش FR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۹
      1 0
      من در فرانسه زندگی می کنم طبق آمار رسمی وزارت بهداشت این کشور نزدیک به 10 میلیون نفر از عارضه آرتروز رنج می برند که تقریبا 70 درصد آن مربوط به آرتروز زانوست با توجه به اینکه در فرانسه تعداد اندکی مسلمان متدین و نماز خوان زندگی می کنند این آقای دکتر آمار ارائه شده خود را از کجا در آورده اند این روزها هرکسی از هالو شاعر هجو گو تا دکتر متخصص برای مطرح شده حمله غیر محسوس به اعتقادات مردم را در پیش می گیرند این آقا دکتر را تا دیروز شاید چند نفری بیش نمی شناختند ولی الان با رخ داد این مسئله ایشان جهانی شدند
    • حسینی IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      0 2
      امیدوارم دکتر کافری که این نطریه احمقانه رو دادند محاکمه کنند ماتعدادی از کسانیکه نمازهای مستحبی در برنامه روزانه خودمون گنجاندیم قرار گذاشتیم این نمازها رو بجای نشسته خواندن ایستاده بخوانیم وحداقل فایده ی این برنامه رفع کلیه دردهای زانو حاصل از کم تحرکی بود از تلویزیونی که با انتشار برنامه های تجمل گرایانه مصرف گرایی رو در جامعه رواج میده بیشتر از این انتظار نمیره متاسفانه اکثر دکترها فقط از بیماری اشخاص بدنبال پرکردن جیبهاشون هستند ووقتی بهشون رو بدی دست روی اعتقادات مردم هم میزارند
      • من و ما IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
        0 0
        اللههن اشفع کل افراط والتفریط.....خوب هزاران کار خوب هستش که مضراتی داره. چرا اونقدر تعصبات جاهلانه دارین!؟؟؟ ویتامینه زیاد باعث بیماری میشه. خوب هر دکتری‌که میرید برای آرتروز ، یکی از پرهیزها میگه چهار زانو نشینید و نماز رو روی میزها و صندلی های نماز بخونید، سرپا و پیاده روی زیاد ممنوع و ..... بابا یارو اومده شبکه افق میگه زن باردار ماهی یه لیوان اب دریا بخورهذبچش خوشگل میشه. میگه قران گفته هر بیماری درمان داره و در قران حداقل یک درمان قطعی و صد درصد و بی بروبرگشت وجود داره. خوب اینم چرت و پرت تفریطیش، چرا تعطیلش نکردند!؟؟ یا تو همون برنامه طبیب یارو تو پیک کرونا اومده و میگه نمیدونم در اسلام و طب سنتی فلان درمان خوبه و مابقی اصلا حاشیه و مزخرفاته ، خودش یه هفته بعد از برنامه از کرونا مرد.باید بگیم اسلام و طب اسلامی باعث مرگ شد!؟؟؟؟ زنه تو برنامه انارستان اومده میگه یه برگ نعناع باعث شده طرف با دکتر مشکل داشته و اومده اینجا با بوی نعناع عقده هاش گشوده شده و ساعتها درد و دل کرده. دکتره تو همین انارستان حدودا ۳۰ کیلو اضافه وزن داره و اومده از مضرات و روشهای لاغری میگه.