بیت‌کوین به ۱۲ هزار دلار سقوط می‌کند؟

جیم کرامر (Jim Cramer)، مجری برنامه «Mad Money» در CNBC، از نمایش Squawk Box بازدید کرده تا درباره بیت کوین و بازارهای سنتی صحبت نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، جیم کرامر تردید خود را در مورد بازگشت بیت کوین و شروع به صعود به اشتراک گذاشت.او اشاره کرد که حضور اخیر مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) و مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل مایکرواستراتژی (MicroStrategy) در CNBC در هفته جاری "یک نمایش" بود.
 

او معتقد است که این دو سرمایه گذار بزرگ بیت کوین مجبورند به دفاع از این رمرزارز بپردازند، بنابراین آنها نقش افرادی را بر عهده گرفتند که می گویند این کاهش قیمت قبل از افزایش چشمگیر بیت کوین یک امر طبیعی و یک وضعیت عادی برای قیمت ارزهای دیجیتال است.

کرامر در نهایت اظهار داشت که او معتقد است بیت کوین به ۱۲,۰۰۰ دلار کاهش می یابد، سطحی که «قبل از شروع کل این سقوط» در آن قرار داشت.

میزبان «Mad Money» بار دیگر اظهار داشت که بیت کوین «واقعاً چیزی نیست» و جو کرنن (Joe Kernen) را به این دلیل که گفت این رمزارز نماینده فناوری نوپای بلاک‌چین است، مسخره کرد.

کرامر در مصاحبه‌های قبلی خود اظهار داشت که معتقد است بیت‌کوین و اتریوم «مشروع‌ترین» ارزهای دیجیتال هستند و گفت که تا زمانی که مردم آن‌ها را دارایی‌های بدون ریسک تلقی نمی‌کنند، باید اجازه داشته باشند روی آن‌ها سرمایه‌گذاری نمایند.

۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 29410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha