الکس نوری جانشین فرهاد مجیدی در استقلال کیست؟

الکس نوری نزدیکترین فرد به نیمکت استقلال و باید شاهد مراسم معارفه این سرمربی جوان به‌عنوان جانشین فرهاد مجیدی باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، هر چند که گذشت زمان زیاد و مطرح شدن اسامی متعدد پیرامون نیمکت استقلال باعث شد تا هواداران آبی‌پوش بیش از پیش نگران آینده تیمشان و نام سرمربی بعدی باشند اما در نهایت مدیران استقلال پس از مذاکرات فراوان با گزینه‌های متعدد، فاصله زیادی تا توافق با الکس نوری برای نشستن روی نیمکت آبی‌ها ندارند.

سرمربی ایرانی – آلمانی که طی سالیان گذشته بارها و بارها به‌عنوان یک گزینه برای هدایت تیم‌های مختلف ایرانی در رسانه‌ها ظاهر شده بود، بالاخره می‌تواند در سرزمین پدری‌اش مربیگری کرده و این‌بار مسئولیت بزرگ نشستن روی صندلی فرهاد مجیدی به او محول شده و نوری اکنون باید مدافع عنوان قهرمانی را در لیگ بعدی هدایت کند.

نوری به‌عنوان دستیار و عضو کادرفنی تیم‌های جوانان اولدنبورگ، تیم بزرگسالان اولدنبورگ، تیم دوم وردربرمن، تیم بزرگسالان وردربرمن و هرتابرلین آلمان مربیگری کرد و در تیم‌های زیر ۱۷ ساله‌های اولدنبورگ، بزرگسالان اولدنبورگ، تیم دوم وردربرمن، تیم اصلی وردربرمن، هرتابرلین، اینگول اشتات آلمان و آ.او کاوالا یونان به‌عنوان سرمربی مشغول فعالیت بوده است.

آخرین تجربه نوری حضور در لیگ دسته دوم یونان بود. انتخاب عجیبی که باعث شگفتی همگان شد. تیمی که به دلیل ورشکستگی، بازیکن حرفه‌ای فوتبال در اختیار نداشت و از تعدادی مبارز بوکس و بسکتبالیست تشکیل شده بود. آنها در ۴ بازی ۲۶ گل دریافت کرده بودند و پس از حضور نوری موفق به کسب نتایج مطلوبی شدند و کمی هم از قعر جدول فاصله گرفتند اما در نهایت به این همکاری پایان داده شد.

حالا قرار است نوری با پروازی راهی تهران شود تا هدایت استقلال را برعهده بگیرد. کسی که به‌عنوان دستیار یورگن کلینزمن و همچنین سرمربی وردربرمن در بوندس‌لیگا مربیگری کرده است، به‌زودی هدایت آبی‌های پایتخت را در دست می‌گیرد.

۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
کد خبر: 29283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha