مراقب کلاهبرداری توکن تتلو باشید/ هیچ پشتوانه‌ای ندارد + تصویر

انجمن بلاکچین ایران طبق انتشار نامه‌ای درخصوص سرمایه‌گذاری بر پروژه‌ی TNT و توکن آن هشدار داد و کاربران را درخصوص ریسک‌ بالای مرتبط با آن آگاه کرد و ازآن‌ها خواست که با هیچ دلیل و عنوانی به آن وارد نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، توکن تی ان تی که از سوی خواننده‌ی رپ فارسی «تتلو» طراحی و قرار است به بازار ارائه شود به عنوان اولین رمز ارز غیرمتمرکز ایرانی تلقی و نام اولیه و یا رسمی آن تتل کوین یا به عبارتی TATALCOIN (TATAL) است.

همان‌طور که می‌دانید بخش مهم اعتبار هر پروژه یا استارت‌آپ رمز ارز اهداف تعیین شده در وایت‌پیپر آن است. در این سند ویژگی‌ها، کاربردها، همکاری‌های مشترک با سایر نهادها یا راهکارهای مشابه و نقشه‌ی پیشرفت یک توکن ترسیم خواهد شد، زیرا طراحی و پیاده‌سازی دارایی‌های فاقد اعتبار علمی و مالی بر بستر بلاک‌چین کاری ساده است.

بامداد روز شنبه، ۲۱ خرداد، تتلو با برگزاری یک لایو اینستاگرامی، اعلام کرد که ICO یا عرضه اولیه توکن خود را آغاز کرده است. در این لایو، تتلو به صراحت اعلام کرد که تخصصی در این زمینه ندارد و هومن کرمی در خصوص این پروژه توضیح داد.

در این راستا انجمن فناوران زنجیره بلوک اعلام کرده که با توجه به درخواست کاربران این پروژه را بررسی و در رسته بسیار پر ریسک قرار می‌دهد. عواقب هرگونه تبلیغ یا معرفی پروژه‌های پرریسک توسط چهره‌های معروف که مخاطبین زیادی هم دارند متوجه شخص تبلیغ‌کننده است. انجمن بلاکچین ایران ضمن تاکید بر ریسک زیاد توکن TNT به افراد توصیه کرد تا با هیچ دلیل و عنوانی، وارد این پروژه نشده و آن را خریداری نکنند.

 

۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 29251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha