صیادمنش استقلال را پولدار می‌کند

نشریه انگلیسی از زمان امضای قرارداد مهاجم ملی پوش کشورمان به باشگاه هال سیتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سایت «hulldailymail» انگلیس در گزارشی به نقل و انتقالات تابستانی هال سیتی پرداخت و از زمان امضای قرارداد این باشگاه با اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان خبر داد.

این رسانه انگلیسی نوشت: با نزدیک شدن هال سیتی به شروع پیش فصل، تجارت نقل و انتقالات این هفته افزایش می یابد. هال سیتی انتظار دارد که تغییر تابستانی آنها در این هفته با حضور اولین نفر از آنها در ورزشگاه MKM آغاز شود زیرا سرمربی تیم شوتا آرولادزه به دنبال تبدیل تیمش به تیمی است که قادر به قهرمانی باشد.

منابع نزدیک به فعالیت نقل و انتقالات سیتی به «هال لایو» لیستی از ۹ بازیکن جدید بالقوه در این تابستان را تأیید کرده اند که احتمالاً سه نفر تا زمانیکه تیم آرولادزه برای تمرینات پیش فصل دوشنبه آینده در کاتینگهام بازگردد، در دسترس خواهند بود. این لیست سه نفره شامل آداما ترائوره، اوزان توفان و اللهیار صیادمنش است.

بدین ترتیب صیادمنش دوشنبه هفته آینده به انگلیس برمی گردد تا قراردادش را با هال سیتی به صورت دائمی کند. طبق گزارش ها تیم انگلیسی ۲ میلیون یورو به فنرباغچه پرداخت می کند.

 ۲۰ درصد سود حاصل از انتقال صیادمنش به استقلال می‌رسد. یعنی در واقع ۲۰ درصد مبلغی که پس از کسر هزینه ها به دست می‌آید به باشگاه استقلال پرداخت خواهد شد. بدین ترتیب ستاره ایرانی در سال ۲۰۱۸ با مبلغ ۸۰۰ هزار دلار به فنرباغچه منتقل شد و در صورت رفتن این بازیکن به هال سیتی مبلغ ۲۵۰ هزار دلار به آبی ها خواهد رسید.

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 29224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha