یک ادعای جنجالی درباره سقوط لونا و فروپاشی ترا

دو کوان (Do Kwon)، بنیان‌گذار و مدیرعامل شبکه‌ی ترا، ادعای اخیر مبنی بر برداشت ۲.۷ میلیارد دلار پیش از فروپاشی UST و LUNA را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، این ادعا که روز گذشته توسط حساب توئیتری معروف FatManTerra مطرح شد استدلال می‌کند که دو کوان چند ماه پیش از اینکه استیبل‌کوین UST پشتوانه‌ی خود را از دست بدهد، اقدام به برداشت ۲.۷ میلیارد دلار از شبکه‌ی ترا کرده است.

 Fatman مدعی شد که دو کوان با استفاده از یک پروتکل وام‌گیری در شبکه‌ی آبراکادابرا (Abracadabra) به نام Degenbox و با ایجاد یک چرخه‌ی تکراری، به کاربران امکان استیکوثیقه، خرید ترا، سپرده‌گذاری آن در پروتکل انکر و استفاده از aUST ایجاد شده برای خرید USTهای بیشتر و انتقال دوباره‌ی آن‌ها به انکر را داده است.

مدیرعامل ترا چند ساعت بعد، این اظهارات را رد کرد و آن‌ها را باطل دانست. وی افزود:«طی دو سال اخیر تنها یک حقوق معمولی و نقدی از بنیاد ترا (TFL) دیافت کرده و از پذیرش حق خود از توکن‌ها خودداری کرده‌ام، دلایل من برای نپذیرفتن این توکن‌ها عدم نیاز به آن‌ها و عدم تمایل به جلب توجه عمومی نسبت به میزان ثروت‌ام بوده است».

اظهارات دو کوان نتوانست FatMan قانع کند، وی مجدد بر اشتباهات بنیان‌گذار ترا تاکیید و پرسش‌هایی مطرح نمود که همچنان پاسخی از جانب کوان دریافت نکرده‌اند.

۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 29198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha