ملی پوش سرشناس فوتبال تابعیت یونان می گیرد؟

کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم آاک، حتی در صورت جدا شدن از این تیم به کار خود در فوتبال یونان ادامه می‌دهد و این کشور را ترک نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راداراقتصاد، کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم آاک یونان یکی از بازیکنانی بود که گفته می‌شد احتمال دارد در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس بیاید. این خبر خیلی زود از سوی رسانه‌های یونان تکذیب شد.

در همین ارتباط وب سایت enwsi یونان جزئیات بیشتری ارائه کرد و نوشت: «یکی از بازیکنان آاک که وضعیتش برای فصل آینده نامشخص است کریم انصاری فرد است. مهاجم ایرانی تا تابستان ۲۰۲۳ قرارداد دارد اما بعید نیست از آنجا که فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرده، تیم را ترک کند.»

در ادامه این خبر با اشاره به نقش همسر یونانی انصاریفرد و پروسه گرفتن تابعیت این کشور آمده است: «شاید نام کریم انصاری فرد در ایران پر سر و صدا باشد، با این حال این مهاجم ۳۲ ساله به فکر بازگشت به ایران نیست. این مهاجم با یک زن یونانی ازدواج کرده است و گرفتن پاسپورت یونانی برایش زمان بر است. او حتی اگر یک سال مانده به پایان قراردادش از آاک جدا شود، ادامه کارش در یونان را در اولویت قرار می‌دهد.»

۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 29162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha