پیش فروش ارز دیجیتال امیر تتلو آغاز شد/مراقب کلاهبرداری باشید

دوباره حرف و حدیث ها درباره توکن امیر تتلو خواننده ایرانی بالا گرفته این بار نام این توکن تی ان تی اعلام و روش خرید آن نیز معرفی شده است. با توجه به تبلیغ یک توکن کلاهبرداری دیگر به نام CCN توسط کرمی در کنسرت تتلو، به کاربران توصیه می‌شود که در مورد رمزارز جدید نهایت دقت و بررسی را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، به تازگی امیر تتلو خواننده و رپر ایرانی  در خبر غیر منتظره طراحی و ساخت ارز دیجیتال خود را مطرح کرده است، خبری که با تعجب همگان و از جمله طرفداران او مواجه شد. کوین تتلو که به زودی قرار است به بازار ارائه شود به عنوان اولین رمز ارز غیر متمرکز ایرانی تلقی می شود و نام این ارز تتل کوین یا به عبارتی TATALCOIN (TATAL) است که با استفاده از فن آوری های جدید و به روز تولید ارزهای دیجیتال WEB3 ساخته خواهد شد و قرار است در آینده به بازار ارائه شود.
این در حالی است که از صبح امروز برخی شبکه های اجتماعی فعال در حوزه ارز های دیجیتال رمز ارز امیر تتلو را تی ان تی نامیدند . 

در همین رابطه وب سایت دیلی فوتبال نوشت " امیر تتلو که از هیچ فرصتی برای سوءاستفاده از اعتماد هوادارانش نمی گذرد این بار با روش جدیدی برای جیب آنها کیسه دوخته؛ این خواننده ایرانی مقیم ترکیه که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند برای کسب درآمد از توکن TNT رونمایی کرد.پیش تر امیرحسین مقصودلو (تتلو) در کلاب هاوس خبر از ساخت رمزارز جدیدی برای هوادارانش داده و گفته بود به زودی وارد بازار ارز دیجیتال خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، همکاران تتلو مدعی شده‌ بودند که اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز ایرانی به نام تتل کوین (TATALCOIN)، با نماد اختصاری TATAL، با فناوری جدید وب ۳ به زودی (آخر این هفته) به بازار عرضه خواهد شد.
گفته می‌شود طرفداران تتلو با استفاده از این ارز دیجیتال خواهند توانست آهنگ‌های این خواننده را خریداری کنند. همچنین در آینده، امکان خرید بلیط‌های کنسرت و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) این خواننده هم با استفاده از این رمزارز فراهم خواهد شد.
طبق گزارش‌ها، مسئول راه‌اندازی و پشتیبان فنی این پروژه، شخصی به نام هومن کرمی است. کرمی نیز در اظهارات اخیر خود گفته که انتظار دارد در شش ماه اولیه راه‌اندازی تتل کوین، این ارز دیجیتال یک رشد ۱۰۰ تا ۵۰۰ درصدی را تجربه کند.
انتظار می‌رود که این رمزارز بر روی شبکه بایننس چِین (BSC) راه‌اندازی شود. با این حال، کارشناسان معتقدند که تعیین درصد رشد برای یک رمزارزی که هنوز عرضه نشده، کار حرفه‌ای نیست. همچنین، با توجه به تبلیغ یک توکن کلاهبرداری دیگر به نام CCN توسط کرمی در کنسرت تتلو، به کاربران توصیه می‌شود که در مورد رمزارز جدید نهایت دقت و بررسی را داشته باشند.

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 29136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      5 2
      خدا وکیلی خسته نمیشید اینقد دروغ میگید اخه تتلو اگه به قول شما با مشگل مالی دست وپنجه نرم میکرد اینقد ادم نمیرفت ترکیه کنسرتشو ببینه اردوغال واسه بالارفتن ارز کشورش به خاطر اینکه هواداران تتلو رفتن ترکیه و لیر خریدن ازش تشکر کرده بعد شما هنوز مردمو ... فرض کردین