واکنش ها به شکست والیبال ایران برابر هلند و فوق ستاره‌اش!

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ به میزبانی برزیل، برابر هلند شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲، تیم ملی والیبال ایران جمعه شب (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) در دومین بازی خود از این مسابقات به مصاف هلند رفت که در پایان با نتیجه ۳ بر صفر تن به شکست داد.پس از این مسابقه والیبالیست ها و مربیان دو تیم دیدگاههای خود را بیان کردند.

عبدالعزیز: ایران بازیکنان با استعدادی دارد

کاپیتان تیم ملی هلند و امتیازآورترین بازیکن دیدار این تیم مقابل ایران، گفت: تیم ایران بازیکنان با استعداد و بسیار خوبی دارد و مطمئنم این تیم در لیگ ملت‌ها نتیجه خوبی کسب خواهد کرد. این بازیکن ضمن ابراز رضایت از نتیجه کسب شده، عنوان کرد: ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد. میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی و امین اسماعیل‌نژاد و همین طور سایر بازیکنان ایرانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. درست است که ایران تیم بسیار خوبی دارد، اما عملکرد تیمی هلند امروز کمی بهتر بود.

عطایی: در کار تدافعی خوب نبودیم


سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی خوبی مقابل هلند انجام ندادیم و متاسفانه در کار تهاجمی و تدافعی بد عمل کردیم.عطایی با اشاره به حضور بازیکنان جوان در این مسابقات، گفت: بازیکنان جوان‌تر خیلی خوب بازی کردند. 5 بازیکن تیم اولین بار در لیگ ملت‌ها حضور دارند و سعی می‌کنیم از این بازی‌ها تجربه خوبی برای ادامه راه کسب کنیم و بازی به بازی بهتر شویم تا مسیر سخت کار را خوب پیش ببریم.

وادی: بازی بعد پر قدرت‌تر ظاهر می‌شویم


پاسور تیم ملی والیبال ایران تاکید که ملی‌پوشان در مسابقه بعد با استراحت و تدابیر کادر فنی پرقدرت‌تر ظاهر خواهند شد. وی گفت : گفت: آن گونه که باید نتوانستیم خوب عمل کنیم و بازیکنان به اندازه کافی جنگنده ظاهر نشدند. تیم آن‌ها (هلند) بهتر بازی کرد و توانست بازی را ببرد.

 رمضانی: هلند با تجربه‌تر بازی کرد


پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: هلند به دلیل تجربه بیشتر از ایران بهتر کار کرد و متاسفانه بازیکنان ایران اسیر بی‌تجربگی‌ خود شدند. بازیکن شماره 13 ایران با اشاره به تجربه بین‌المللی خوبی که با حضور در لیگ ملت‌ها به دست می‌آورد، تصریح کرد: این مسابقات از بالاترین سطح ممکن برخوردار است. امیدوارم بتوانیم تجربیات خود را بیشتر کنیم و در مسابقات آینده بهتر ظاهر شویم.

 پیازا: به این پیروزی نیاز داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال هلند گفت: در دو بازی گذشته شرایط خوبی را تجربه نکردیم و نیاز داشتیم که در مسابقه مقابل ایران به پیروزی برسیم. به همین دلیل برای هر امتیاز جنگیدیم. روبرتو پیازا پس از پیروزی 3 بر صفر شاگردانش مقابل ایران، اظهار کرد: در دو بازی گذشته شرایط خوبی را تجربه نکردیم و نیاز داشتیم که در این مسابقه به پیروزی برسیم. به همین دلیل برای هر امتیاز جنگیدیم و پیروز شدیم.وی ادامه داد: بازیکنان ایران بسیار جوان شده بودند و شناخت زیادی از برخی از آنها نداشتیم. با این حال تلاش کردیم تا در جریان مسابقه آن‌ها را آنالیز کنیم. ضمن اینکه فاکتور تجربه هم در این مسابقه بسیار به تیم هلند کمک کرد تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

برنامه مرحله نهایی والیبال لیگ ملتها ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

برنامه کامل و نتایج لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ و دیدارهای تیم ملی ایران + فیلم و عکس

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 29111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یدملت IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      1 0
      سرمربی بزرگ اگر کنار تیم بود به هلند نمیباختیم
    • فری IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
      1 0
      بی ارزشها مقابل یک نمیر باختید چطور مقابل برزیل همشون یک نمیره میبرید،چهل سال همش هی دنبال تجربید