مدیر عامل بایننس : چرخه نزولی ارزهای دیجیتال ممکن است چهار سال طول بکشد

چانگ پنگ ژائو به Squawk Box Asia CNBC گفت که بایننس احتمالاً تنها صرافی ارز دیجیتالی است که برنامه معاملاتی مسئولانه‌ای برای ارزهای دیجیتال دارد. او در ادامه توضیح داد که چگونه بزرگترین صرافی جهان از نظر حجم معاملات تضمین می‌کند که مشتریانش معاملات منصفانه‌ای دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، چانگ پنگ ژائو در پاسخ به این که آیا ارائه محصولات بیت کوین اهرمی با توجه به تأثیری که می‌تواند بر روی افرادی که آن‌ها را نمی‌فهمند، درست باشد یا خیر، پاسخ داد:

خدمات اهرمی خشم تنظیم‌کنندگان را برانگیخته است ما فقط محصولات اهرمی را در فضاهایی که مجاز است ارائه می‌دهیم. در غیر این صورت آن‌ها را پیشنهاد نمی‌کنیم.

او در ادامه توضیح داد بایننس از معامله‌گران سؤال می‌کند: «آیا فکر می‌کنید بیش از 50 درصد شانس کسب درآمد دارید؟» اگر آن‌ها «بله» بگویند، بایننس به آن‌ها اجازه استفاده از محصول را نمی‌دهد. علاوه بر این، اگر آن‌ها از آن استفاده کنند و پول خود را از دست بدهند، صرافی آن ها را از معامله برای دوره‌های زمانی خاص باز می‌دارد.چرخه‌های صعودی در کریپتو به‌طور متوسط ​​هر 4 سال یکبار است

او در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند چرخه نزولی فعلی در کریپتو چقدر طول می‌کشد، گفت هیچ‌کس نمی‌داند، اما از نظر تاریخی، هر چرخه چهار سال طول می‌کشد. 2013، 2017 و 2021 سال های قدرتمندی بودند. با این حال، او گفت:فقط به این دلیل که از نظر تاریخی چنین بوده، به این معنا نیست که آینده نیز همینطور خواهد بود.

آیا منطقی‌تر نیست که بگوییم، به احتمال زیاد، مردم در محصولات اهرمی ضرر می‌کنند؟ آیا این امر به ثبات بیشتر منجر می‌شود و در همان زمان خشم تنظیم‌کننده‌ها را جلب نمی‌کند؟

CZ ضمن ابراز مخالفت اشاره کرد محصولات دارای اهرم در بازارهای تنظیم شده نیز وجود دارند و اهرم می‌تواند در برابر نوسانات قیمت از کاربران محافظت کند. نمی‌توان منکر وجود سفته‌بازان شد، اما آن‌ها در همه جا وجود دارند، از جمله در بازارهای سهام سنتی.

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کد خبر: 29108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha