حمله منافقین به پلیس سوئد با سلاح سرد؛ ۱۱ نفر دستگیر شدند

در حالی که از روز گذشته برگزاری یک نمایشگاه کوچک از سابقه جنایات منافقین، شهر استکهلم سوئد را متشنج کرده، ۱۱ نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین در جریان درگیری با پلیس این کشور دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ماجرا از آن جا شروع شد که جمعی از ایرانیان مقیم سوئد با اخذ تمام مجوزهای قانونی، نمایشگاهی از تصاویر و اسناد جنایات فجیع گروهک تروریستی منافقین در ایران را در برابر دادگاه نمایشی حمید نوری برگزار کردند که با اقدامات شبه تروریستی منافقین روبرو شد.

از روز گذشته عده‌ای از اعضای گروهک تروریستی منافقین با حضور روبروی این نمایشگاه، تلاش کردند با حمله به آن، آثار جنایت‌های داعش‌گونه هم گروهکی‌های خود را از بین ببرند. در جریان حمله به این نمایشگاه، خبرنگار و تصویربردار شبکه بین‌المللی «پرس تی وی» هم که برای پوشش نمایشگاه در صحنه حاضر بودند مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند و مجموع این اقدامات به نحوی بود که پلیس سوئد به واسطه ایجاد تشنج در شهر استکهلم وارد میدان شده و به منظور ایجاد نظم با منافقین درگیر شد. در جریان این درگیری‌ها، یازده نفر از اعضای منافقین که سلاح سرد و چاقو حمل می‌کردند بازداشت شدند.

منافقین از چندی پیش با حمایت‌های دستگاه قضائی و سرویس امنیتی سوئد در جریان برگزاری یک دادگاه نمایشی برای حمید نوری که مدعی هستند مدتی زندان بان آنها بوده فعال هستند و اقدامات غیرقانونی گسترده‌ای را در خاک سوئد انجام داده‌اند، اما حالا کار به جایی رسیده که پلیس این کشور مجبور به برخورد با اعضای این گروهک تروریستی شده است.

۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۰
کد خبر: 29101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha