مهاجم ایران در لیست فروش باشگاه آ.اک/ انصاری فرد رفتنی شد

یک رسانه یونانی مدعی شد کریم انصاریفرد یکی از ۶ بازیکنی است که در لیست فروش باشگاه آاک یونان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، باشگاه آ. اک یونان که کریم انصاریفرد، احسان حاج صفی و میلاد محمدی سه بازیکن ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد، یکی از باشگاه‌هایی است که در نقل و انتقالات تابستانی تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد.

گمانه زنی‌ها درباره لیست خرید و فروش این باشگاه ادامه دارد و در تازه‌ترین مورد، سایت sportdog یونان مدعی شد آاک ۶ بازیکن خود را در لیست فروش گذاشته است.

به نوشته این سایت، کریم انصاریفرد یکی از نفراتی است که با نظر سرمربی آرژانتینی و بر اساس سیاست‌های نقل و انتقالات آاک، این باشگاه را ترک خواهد کرد.

این سایت نوشت: «در مجموع، تابستان امسال تغییرات زیادی در آاک انجام خواهد شد و با توجه به اطلاعات فعلی، تقریباً قطعی است که علاوه بر دو مدافع میانی، حداقل دو هافبک، یک مهاجم مرکزی و یک وینگر خریداری شوند. همه اینها بدون در نظر گرفتن نقل و انتقالات اضافی است که در صورت خروج انجام می‌شود. انتظار می‌رود که خروج‌ها به نوبه خود متعدد و پر سر و صدا باشد. امرابات درخواست بازگشت به هلند را داده است، اما او تنها کسی نخواهد بود که می‌رود. شنیده‌ها حاکی از آن است که کوچارسکی از هم اکنون به دنبال تیم‌هایی برای انتقال ورانش، لو تالک، تانکویچ، انصاری فرد و فرانسوا است تا بار حقوقی باشگاه را کم کند و فضایی در بودجه برای هزینه‌های نقل و انتقالات ایجاد کند.»

۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: 28993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha