حضور در انتخابات کمیته المپیک ؟ دبیر تکذیب نکرد / مدیریت کت و شلواری نخواهم داشت!

رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه پیشنهادات زیادی برای حضور در انتخابات ریاست کمیته المپیک داشته است، گفت: من کسی نیستم که با پوشیدن کت و شلوار کمیته المپیک را اداره کنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، علیرضا دبیر در حاشیه مراسم عقد تفاهم نامه با مدیرعامل شرکت دخانیات برای استفاده از امکانات این مجموعه در سراسر کشور و شروع فعالیت باشگاه قدیمی دخانیات تهران، درباره اینکه آیا قصد دارد برای ریاست کمیته ملی المپیک ثبت نام کند یا خیر، خاطرنشان کرد: بدون تعارف خیلی ها پیشنهاد دادند برای ریاست ثبت نام کنم اما تا الان هیچ انگیزه ای برای این کار ندارم اما بعد از این چه اتفاقی بیفتد را نمی دانم. من به کشتی آمدم و آبرویم را برای کشتی بگذارم. در این چند وقت خیلی بی تقوایی شد هیچ کس نمی تواند به من بد کند چرا که فقط من می توانم به خودم بد کنم و دیگران هم فقط خودشان می توانند به خود بد کنند. مهم این است سرمان پیش خدا بالا باشد.

وی افزود: تا الان برای ثبت نام ریاست کمیته المپیک به جمع بندی نرسیدم البته اساسنامه کمیته می گوید این سمت هیچ منافاتی با ریاست فدراسیون ندارد. البته من حس می کنم رییس کمیته المپیک بودن یک شغل فانتزی است که باید کت و شلوار بپوشی و من نمی توانم از این کارها بکنم، البته من اینطوری اداره نمی کنم چرا که آدم میدانی و عملیاتی و کف خیابان هستم . من حتی جلسات را هم مثل اینجا با موتور می روم.

دبیر در رابطه با بروز برخی بی اخلاقی ها در موضوع انتخابات کمیته ملی المپیک با راه اندازی یک پیج اینستاگرامی، گفت: خوب است همه نان بازویمان را بخوریم. من بلد نیستم برای کسی بزنم. من اگر حرفی به وزیر ورزش یا کمیته ملی المپیک بخواهم بزنم در روی آن ها می گویم و آن ها هم همانجا باید دفاع کنند. من کسی نیستم پشت دیگران حدف بزنم.

رییس فدراسیون کشتی درباره ثبت نام در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی، گفت: من هرچه به حمید سوریان التماس کردم ثبت نام کند قبول نکرد. دیگر آخرین روز ثبت نام او را به بهانه ای‌ به دفتر کشاندم و گفتم ۳ ساعت مانده بیا ثبت نام کن. او دلایلی آورد که انصافا منطقی بود. دلایل شخصی داشت که من ورود نمی کنم. من آمدم سوریان را راضی کنم اما او من را راضی کرد . حتی دو سه اسم آوردند که مورد موافقت قرار نگرفت. حمید خیلی به من فشار آورد و در نهایت ثبت نام کردم. البته من به رای نیاوردن عادت دارم.

دبیر در پاسخ به این سوال که برخی شنیده ها حاکی است او با سپردن امور فدراسیون کشتی به سوریان ، قصد دارد در انتخاابت ریاست کمیته المپیک ثبت نام کند، گفت: الان کشتی فرنگی را خود حمید دنبال می کند. قراری که گذاشتیم این بود که اگر من برای اتحادیه ورود کردم او برای فدراسیون کارها را جلو ببرد. البته من دیگر وقت زیادی ندارم که برای کمیته هم بخواهم بگذارم. من مهمان هستم و می روم شما باید قضاوت کنید چه کسانی در کشتی کار کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا عباس جدیدی هم جزو گزینه های انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی بود یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر. اسمی از ایشان نبود.

۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 28981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha