چراغ سبز دبی به صرافی Crypto.Com

صرافی Crypto.Com به دنبال گسترش نفوذ جهانی خود، موفق به اخذ تاییدیه‌های لازم برای عرضه‌ی طیف وسیعی از خدمات رمز ارز در دبی شده است. مجوز فعالیت این صرافی پس از تکمیل پیش‌نیازهای اولیه صادر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ،براساس اسناد منتشر شده، «سازمان نظارتی دارایی‌های مجازی دبی (VARA)» چراغ سبز خود را به درخواست فعالیت صرافی CryptoCom در این شهر پرجمعیت‌ امارات متحده عربی (UAE) نشان داده است. این سازمان رگولاتوری که در اوایل سال میلادی جاری تاسیس شده است برای فعالیت پلتفرم‌های کریپتو قانون وضع کرده و با نظارت بر تراکنش‌ها امنیت سرمایه‌گذاران را تضمین می‌نماید.

حضور Crypto.com در طرح توسعه‌ی دبی

VARA توضیح داد که مجوز فعالیت به صرافی CryptoCom پس از تکمیل بررسی‌های اولیه و احراز صلاحیت صورت گرفته است، این صرافی می‌تواند تحت نظارت دقیق این سازمان خدمات و محصولات‌اش را به مشتریان خود در شهر دبی عرضه نماید. Thani Al Zeyoudi، وزیر تجارت‌های خارجی امارات متحده، با اشاره به موضع‌گیری مثبت این کشور نسبت به بخش نوآوری، فناوری بلاک‌چین و رمز ارزها اظهار داشت:«به وسیله‌ی اقدامات سازمان VARA و سایر نهادهای تابعه و مهم سعی خواهیم کرد تا شرکت‌های حاضر در این صنعت را به سوی خود جذب کرده تا امارات متحده را به قطبی ایده‌آل برای شکوفایی فناوری‌های آینده تبدیل نماییم».

Helal Saeed Almarri، ریاست مرکز تجارت جهانی دبی، نیز از هیجان صنعت بومی کریپتو برای استقبال از صرافی CryptoCom خبر داد و پیش‌بینی کرد که این پلتفرم به کانون مهمی در این بخش تبدیل شود.

Kris Marszalek، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل Crypto.com، اظهار داشت که شهر دبی یکی از بازارهای بسیار مهم جهانی است و صرافی وی برای حضور در آن بسیار هیجان‌زده است.

این پلتفرم مبادلاتی طی چند ماه اخیر اقدامات مهمی در مسیر توسعه و تثبیت جایگاه جهانی خود انجام داده است. برای مثال در تابستان گذشته با عقد قراردادی با مسابقات اتومبیل‌رانی فرمول ۱ (Formula ۱) به شریک شریک جهانی آن تبدیل شد. این صرافی در ماه نوامبر گذشته (آذر ۱۴۰۰) طی قراردادی ۷۰۰ میلیون دلاری با Staples Center نام ورزشگاه Los Angeles Lakers را به CryptoCom Arena تغییر داد.

۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 28978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha