شکست عجیب سرگروه ایران در جام جهانی | تساوی ژرمن ها با قهرمان یورو + فیلم

رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۲ شب گذشته با چند دیدار پیگیری شد که در حساس ترین دیدار آلمان و ایتالیا به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری آنلاین، تیم‌های فوتبال آلمان و ایتالیا در گروه سوم سطح اول رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد.

پلگرینی برای ایتالیا گلزنی کرد و کیمیش زننده گل آلمان ها بود. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که ایتالیا در ۴ بازی اخیر خود مقابل آلمان موفق به کسب پیروزی نشده بود. در سوی مقابل هم آلمان در ۹ بازی اخیر خود شکستی را متحمل نشده بود. این دو تیم در گروه سوم این رقابت ها با تیم های انگلیس و مجارستان همگروه هستند.

خلاصه بازی آلمان-ایتالیا را اینجا ببینید.

مجارستان با ۳ امتیاز در صدر گروه مرگ قرار دارد. تیم های آلمان و ایتالیا یک امتیازی هستند و انگلیس بدون امتیاز قعرنشین است.

در یکی از مهم ترنن بازی های دیگر دیشب تیم ملی فوتبال انگلیس در نخستین مسابقه خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مغلوب مجارستان شد. در گروه سوم سطح اول رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ تیم‌های ملی انگلیس و مجارستان مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود مجارستان خاتمه پیدا کرد.

خلاصه بازی انگلیس-مجارستان را اینجا ببینید.

به این ترتیب تیم ملی انگلیس به عنوان یکی از همگروه‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی قطر کار خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ را با شکست آغاز کرد. این نتیجه در شرایطی کسب شد که پیش از این انگلیس در ۱۵ بازی متوالی در تمامی رقابت‌ها برابر مجارستان شکست نخورده است. همچنین سه‌شیرها در ۲۲ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها در زمان قانونی بازی شکست نخورده بودند.

در دیگر بازی همزمان فنلاند یک بر صفر از سد بوسنی گذشت.

۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
کد خبر: 28905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha