فرهاد مجیدی سرمربی الاتحاد کلبا امارات شد

آخرین شایعات کانال‌های استقلالی برای بازگشت مجیدی بیهوده بود و سرمربی فصل اخیر آبی‌ها، امروز رسما به عنوان سرمربی الاتحاد کلبا امارات معرفی شد. انتشار عکس این انتقال رسمی، می‌گوید که آجورلو باید به زودی فرد جانشین را معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از  تابناک ورزشی، بنا بر اعلام رسمی باشگاه «اتحاد کلباء» امارات؛ فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی و پیشین تیم فوتبال استقلال قهرمان لیگ برتر ۲۱ ، برای یک فصل هدایت زرد و مشکی‌پوشان این کشور را بر عهده گرفت.

مجیدی که در فصل اخیر با ثبت یک رکورد کم نظیر موفق شد، تیم فوتبال استقلال را بدون شکست به عنوان قهرمانی لیگ برتر برساند، پس از آخرین بازی این تیم و بالا بردن جام قهرمانی اعلام کرد که قصد دارد از جمع آبی‌پوشان جدا شده و بار دیگر به امارات بازگردد؛ این بار به عنوان سرمربی. در نهایت هم اخباری مبنی بر سپردن سکان هدایت تیم اتحاد کلباء به مجیدی مطرح شد و حالا این باشگاه اماراتی رسماً این موضوع را تأیید و اطلاع‌رسانی کرد.

باشگاه اتحاد کلباء در این باره اعلام کرد: «مدیریت باشگاه فوتبال اتحاد کلباء بر اساس پیشنهاد کمیته فنی این باشگاه به سرپرستی محمد عبدالله الذابی، عیسی بوسیم مربی و عادل محمد، مشاور فنی، برای فصل آینده با فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی قرارداد بست. مجیدی از اسفند ماه گذشته زیر ذره‌بین کمیته فنی بوده و نتایج و عملکرد فنی او مداوم مورد پیگیری قرار گرفته تا در نهایت نظر روی او قطعی شده است.»

این باشگاه همچنین با انتشار عکسی از مجیدی نوشت: «به قلعه ببر خوش آمدی.»

عیسی بن‌هویدن، سخنگوی باشگاه فوتبال اتحاد کلباء در این باره اظهار داشت: فرهاد مجیدی سابقه برجسته‌ای دارد. همچنین علاوه بر مجیدی، در روزهای آینده اسامی چند بازیکن خارجی که تحت بررسی کمیته فنی قرار دارند نیز اعلام خواهد شد.

 واکنش الاتحاد کلبا بعداز استخدام مجیدی

در بیانیه این تیم اماراتی آمده است: مدیریت باشگاه فوتبال اتحاد کلباء بر اساس پیشنهاد کمیته فنی به سرپرستی محمد عبدالله الزعابی، عیسی بوصیم مربی و عادل محمد مشاور فنی، قراردادی را با فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی برای فصل آینده تکمیل کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: فرهاد مجیدی از ماه مارس گذشته (اسفند سال قبل) زیر ذره بین کمیته فنی در زمینه پیگیری نتایج و عملکرد فنی تیمش (استقلال) قرار گرفته بود تا در نهایت نظرات برای جذب او به قطعیت برسد.

در بخش پایانی این اطلاعیه ذکر شده است: آقای عیسی بن هویدن، سخنگوی رسانه ای باشگاه فوتبال کلبا، اظهار داشت که فرهاد مجیدی سابقه برجسته ای داشته و با لیگ امارات آشناست. در روزهای آینده اسامی چند بازیکن خارجی که تا این لحظه روی میز کمیته فنی قرار دارد، اعلام خواهد شد.

الاتحاد کلبا چجور تیمی است و چه جایگاهی در لیگ امارات دارد

تیم فوتبال اتحاد کلباء فصل گذشته در رقابت‌های ادنوک لیگ امارات در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. آنها طی ۲۶ مسابقه موفق به کسب ۲۸ امتیاز شدند.

تیم فوتبال اتحاد کلباء در فصل ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ به لیگ برتر امارات راه یافت و در همان فصل نیز دوباره به دسته پایین‌تر سقوط کرد. این اتفاق در دو صعود بعدی این تیم یعنی فصول ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ مجدداً تکرار شد یعنی هر بار این تیم راهی دسته پایین‌تر می‌شد و در فصل صعود به لیگ برتر، دوباره به لیگ دسته یک سقوط می‌کرد.

از فصل ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹ که این تیم توانسته است در سطح نخست لیگ امارات حضور داشته و به دسته پایین‌تر سقوط نکند، رتبه اتحاد کلباء در لیگ ۱۴ تیمی امارات به ترتیب یازدهم، یازدهم، هشتم و دهم بوده است و باید دید فرهاد مجیدی در این تیم چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد.

۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۷
کد خبر: 28899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha