زارع و فیروزپور فینالیست شدند / یک طلا و یک نقره در سبد آزادکاران + فیلم

مسابقات اوزان ۵۷ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تورلیخانوف بعنوان رنکینگ اتحادیه جهانی از امروز در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی راداراقتصاد، در پایان مسابقات مقدماتی امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به دو مدال نقره و طلا دست یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۳ آکژان آیتبکوف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل محمدرسول رحیم اف از ازبکستان با نتیجه ۱۵ بر ۴ به برتری رسید و به دیدار فینال راه یافت. امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای آسیا در دیدار نهایی مقابل باتیربک تساکولوف از اسلواکی دارنده مدال برنز اروپا که تا چند ماه پیش برای روسیه کشتی می گرفت به میدان رفت و در مدت زمان یک دقیقه با فیتیله پیچ های حریف با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.
فیلم کشتی فینال امیرحسین فیروزپور را اینجا ببینید.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۷ اولگ بولتین از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل لخاگواگرل مونختور از مغولستان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. زارع در این دیدار به مصاف یوسوپ باتیرمورزایف از قزاقستان رفت و موفق شد این کشتی گیر را شکست دهد.

فیلم دیدار فینال زارع را اینجا ببینید.

گفتنی است حسن یزدانی و کامران قاسم پور فردا به مصاف رقبای خود می روند.

۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: 28883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      0 0
      هیچ نظری فعلا ندارم