جزئیات تازه از سوءقصد به امام جمعه اصفهان

 رئیس دفتر امام جمعه اصفهان گفت:جوانی ۲۴ ساله به بهانه دادن یک نامه به ایشان نزدیک می‌شود و با یک شی، یکی دو خراش سطحی به ناحیه گردن ایشان وارد می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد رئیس دفتر امام جمعه اصفهان گفت: ظهر جمعه، جوانی ۲۴ ساله پس از خروج آیت‌الله طباطبایی‌نژاد از سالن مصلی و پیش از سوار شدن ایشان در ماشین، با اهدافی که هنوز مشخص نیست به بهانه دادن یک نامه به ایشان نزدیک می‌شود و با یک شی، یکی دو خراش سطحی به ناحیه گردن ایشان وارد می‌کنند.

سید حسین هاشمی درباره حادثه ظهر دیروز در حاشیه پس از پایان نماز جمعه اصفهان، با اعلام خبر بهبودی و سلامت فعلی آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، اظهار کرد: ایشان، به‌صورت سرپایی درمان شدند و اکنون حال عمومی‌شان نیز مطلوب است. وی افزود: جوان خاطی در این اتفاق دستگیر و در اختیار نیروهای امنیتی قرار داده شد.

رئیس دفتر نماز جمعه اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه ارتباطی با محتوای نماز جمعه امروز اصفهان داشته است؟ تصریح کرد: این مسئله هیچ ارتباطی به محتوای نماز جمعه امروز اصفهان نداشته، بلکه این فرد در تاریخ ۲۵ اردیبهشت نیز به دفتر ایشان مراجعه کرده و با من ملاقات داشت، این فرد همان زمان نیز به دنبال نزدیک شدن به امام‌جمعه بود، اما موفق نشد.

۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 28878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha