واژگونی مرگبار خودروی مجری صدا و سیما/حادثه تلخ برای مجری تلویزیون

حامد سلطانی، مجری برنامه «اعجوبه‌ها»، صبح امروز در محور خور به طبس تصادف کرد و همسر و پسر خود را در این حادثه از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرآنلاین، همسر و فرزند مجری برنامه «اعجوبه‌ها»ی تلویزیون، صبح امروز (جمعه ۱۳ خرداد) در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس، طی حادثه تصادف، درگذشتند.همسر حامد سلطانی، ۳۳ سال و پسرش، یک و نیم سال سن داشتند که در این حادثه، در دم جان باختند.

دو مصدوم این تصادف که حامد سلطانی ۳۴ ساله و دختر ۸ ساله‌اش هستند، به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل و سپس برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

مسئول امور پایگاه فوریت‌های پزشکی شهرستان خوروبیابانک گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری ام وی ام ۲ نفر جان باختند و ۲ نفر مصدوم شدند.

رضا رحمت گفت: حادثه واژگونی خودروکه ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه صبح امروز در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله "حامد سلطانی" مجری تلویزیون و برنامه اعجوبه‌ها در دم جان باختند.

۲ مصدوم که "حامد سلطانی" ۳۴ ساله و دختر ۸ ساله اش بودند به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شدند و برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

به گفته او: علت اصلی این حادثه در دست بررسی است.

این شهرستان حتی یک متر هم جاده ۲ بانده ندارد و جاده‌های اصلی و روستایی آن ۲ طرفه و حادثه آفرین است.

وضعیت نامطلوب جاده‌های بین شهری در شهرستان خور و بیابانک و خبرهای متعدد از تصادفات مرگبار در این جاده‌ها باعث نگرانی مردم شده است.

شهرستان خور و بیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد. این شهرستان ۲۰ هزار نفری در ۴۲۰ کیلومتری شرق استان قرار دارد.

۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
کد خبر: 28860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha