حسن یزدانی به ترکیه خورد کامران قاسم پور به هند / زارع حریفی از میزبان را ملاقات می کند

مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام بولات تورلیخانوف قزاقستان و رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی بعد از ظهر امروز در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، نتایج قرعه تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان که با 4 نماینده در این مسابقات شرکت کرده است به شرح زیر است:

در وزن 86 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند، حسن یزدانی در دور نخست به مصاف فاتح اردین از ترکیه می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان عظمت دولتبیکوف از قزاقستان و بکزاد عبدالرحمن اف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.

در وزن 92 کیلوگرم که با حضور 6 کشتی گیر در دو گروه 3 نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود، کامران قاسم پور به مصاف ویکی از هند و اسلام بک الیاس اف از قزاقستان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم که 9 شرکت کننده دارد، امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با آکژان آیتبکوف از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده مبارزه میان ماگومد ابراگیموف از ازبکستان و دیپاک از هند می رود.

در وزن 125 کیلوگرم که با حضور 8 کشتی گیر برگزار می شود، امیرحسین زارع در دور نخست با اولگ بولتین از قزاقستان مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده کشتی میان لخاگواگرل مونختور از مغولستان و علیشیر یرگالی از قزاقستان قرار می گیرد.

گفتنی است مسابقات اوزان 97 و 125 کیلوگرم فردا (شنبه) و رقابت های اوزان 86 و 92 کیلوگرم روز یکشنبه برگزار می شود.

۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
کد خبر: 28857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha