پرسپولیس یک - فجر صفر/ آخرین مصاف سرخ‌پوشان چنگی به دل نزد + فیلم خلاصه بازی

پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر، فجر سپاسی را شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پرسپولیس و فجر سپاسی امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. امید عالیشاه در دقیقه ۲۴ برای پرسپولیس گل زد.

با این نتیجه پرسپولیس با ۶۰ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و نایب قهرمان لیگ بیست و یکم شد. فجر هم که پیش از این سقوطش به لیگ دسته یک قطعی شده بود با ۱۷ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

روی کاغذ فجرسپاسی میزبان این مسابقه است و می‌توانست قانونا در شیراز میزبانی کند اما به علت فراهم نبودن زمین مناسب، مدیران این باشگاه، ورزشگاه آزادی (محل بازی‌های خانگی پرسپولیس) را برای میزبانی انتخاب کردند.

نیمه اول

در دقیقه سوم، فجرسپاسی روی یک کرنر و ضربه سر بازیکن این تیم، تیر دروازه پرسپولیس را به لرزه درآورد، پرسپولیس خیلی زود نخستین موقعیت خطرناک خود را با شوت کمال کامیابی‌نیا در دقیقه ۱۰ خلق کرد که ایمان صادقی مانع از ورود توپ به دروازه شد. امید عالیشاه در دقیقه ۲۴ با شوتی زیبا دروازه فجرسپاسی را گشود و تیمش را با یک گل پیش انداخت.

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار به معنای واقعی کسل‌کننده پیگیری شد و دو تیم بیشتر در میانه میدان حضور داشتند. فجر سپاسی در نیمه دوم توپ و میدان را به نسبت بهتر به جریان انداخت اما نتوانست موقعیت آنچنان خطرناکی ایجاد کند.

ترکیب فجر سپاسی: ایمان صادقی، امید منصوری، محمدعرفان معصومی، علی نبی‌زاده، محمد زینال رفیع، حمید نعمتی، محمد کاظمی، علی ملایی، محمدرضا خدری (اتابک زارعی، دقیقه ۷۶)، احمدرضا زنده‌روح و ابوالفضل بابایی. 

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، سیدجلال حسینی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رامین رضاییان (سعید آقایی، دقیقه ۶۱)، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی، احسان پهلوان، سیامک نعمتی (فرشاد فرجی، دقیقه ۶۱)، امید عالیشاه (مهدی‌خانی، دقیقه ۷۹)، حامد پاکدل (محمد عمری، دقیقه ۷۴).

فیلم خلاصه این بازی را اینجا ببینید:

توقف سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر

تیم فوتبال سپاهان با نتیجه یک بر یک برابر آلومینیوم اراک متوقف شد و در جایگاه سوم لیگ بیست و یکم قرار گرفت.امروز سپاهان در نقش جهان میزبان آلومینیوم اراک بود که با نتیجه یک بر یک برابر شاگردان رحمتی متوقف شد.در این دیدار ابتدا آلومینیوم توسط مهرداد بایرامی به گل رسید اما سجاد شهباززاده در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند.در جدول سپاهان با ۵۶ امتیاز سوم شد و آلومینیوم با ۳۷ امتیاز موقتا به رده هشتم صعود کرد.
فیلم خلاصه این بازی را اینجا ببینید:

کامبک گل‌گهر برابر ذوب آهن
گل‌گهر سیرجان توانست در خانه با نتیجه ۳ بر ۲ ذوب‌آهن را شکست دهد و به رده چهارم برسد. در این دیدار مرتضی تبریزی، بهنام برزای و شایان مصلح برای گل‌گهر گلزنی کردند و سجاد آشوری و مسعود ابراهیم‌زاده گلزنان تیم اصفهانی در این دیدار بودند.در جدول، گل‌گهر با ۵۱ امتیاز در رده چهارم جای گرفت و ذوب‌آهن هم موقتا با ۳۷ امتیاز در رده هفتم باقی ماند.
فیلم خلاصه این بازی را اینجا ببینید:

همچنین دیدار صنعت نفت و هوادار نیز لغو شد.

۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
کد خبر: 28838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha