پس از دوسال و ۱۰۰ روز،اولین روز بدون فوتی کرونا در ایران ثبت شد

بر اساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۴ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از وزارت بهداشت در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور فوت نکرد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۱۸ نفر ماند. این اولین روز بدون نحسی مرگ بر اثر کرونا از زمان همه‌گیری بیماری است.

با این حال از دیروز تا امروز ۱۲ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۴ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۲۳۲ هزار و ۴۴۳ نفر رسید.

تا کنون هفت میلیون و ۵۲ هزار و ۲۷۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.۴۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۹۹۵ دُز رسید.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۴۳ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۹۱۹ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۳۳ نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۹۷۸ هزار و ۹۹۵ دُز رسید. در شبانه روز گذشته ۲۱ هزار و ۲۴۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است

۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: 28825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha