پل اتریوم – کاردانو برای USDC در دسترس است

پل اتریوم – کاردانو Iagon به قابلیت همکاری کمک این دو شبکه می‌کند و کاربران اکنون می‌توانند USDC خود را از بلاکچین اتریوم به کاردانو متصل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، پل اتریوم – کاردانو Iagon به قابلیت همکاری کمک این دو شبکه می‌کند و کاربران اکنون می‌توانند USDC خود را از بلاکچین اتریوم به کاردانو متصل کنند.

پل اتریوم – کاردانو با زنجیره جانبی میلکومدا

پل زنجیره‌ای متقاطع که توسط Iagon راه‌اندازی شد، راه‌حلی برای کمک به پل زدن دومین توکن‌های استیبل کوین USDC و ERC-۲۰ IAG از اتریوم به شبکه کاردانو ارائه می‌کند. پروتکل متقابل بلاکچین میلکومدا (Milkomeda) نقش مهمی دارد که به انتقال USDC از اتریوم به کاردانو کمک می‌کند. برای انجام فرآیند انتقال، کاربر ابتدا باید توکن‌های USDC مبتنی بر اتریوم خود را به میلکومدا متصل کند و سپس آن را به‌عنوان یک دارایی بومی کاردانو به بلاکچین کاردانو منتقل کند.

با این حال، این مبادله به حداقل ۴ توکن milkAda نیاز دارد که مورد نیاز میلکومدا و پل Iagon است. در صورت کمبود بودجه، کاربران می‌توانند ADA را از هر کیف پول کاردانو به کیف پول EVM منتقل کنند و توکن‌های خود را دریافت کنند. سپس کاربران می‌توانند کیف پول کاردانوی خود را با کیف پول‌های Nami یا Flint در صفحه پل متصل کنند، Milkomeda C۱ را انتخاب کنند و وجوه ADA را به آدرس ارائه‌شده ارسال کنند.

پل اتریوم – کاردانو تعویض توکن‌های ERC-۲۰ IAG با توکن‌های بومی از بلاکچین کاردانو را در هر دو جهت امکان‌پذیر می‌کند. در نتیجه این پل، توکن بومی کاردانو ADA یک‌شبه در آسیا ۵ درصد و اتریوم تا ۲ درصد افزایش یافته است.

اظهارات اخیر ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، منجر به برخی گمانه‌زنی‌ها شد مبنی بر اینکه به‌روز رسانی مرج، انتقال شبکه از یک مکانیسم اجماع PoW به یک مکانیسم PoS، ممکن است به تعویق بیفتد. این تعویق در جامعه منجر به یأس شده است، زیرا این به‌روزرسانی برای مدت طولانی مورد تمسخر قرار می‌گرفت. بنابراین، اطلاعیه در مورد پل باید خبرهای خوبی را برای جامعه به همراه داشته باشد.

خوش‌شانسی برای کاردانو

از سوی دیگر، اکوسیستم DeFi کاردانو در حال رشد است و از زمان ارتقای هارد فورک شبکه آلنزو (Alonzo) که آن را برای قراردادهای هوشمند باز کرد، حدود ۱۱۹ میلیون دلار از ارزش کل قفل شده (TVL) جمع‌آوری کرد. علاوه بر این، گنجاندن استیبل کوین USDC در بلاکچین کاردانو به اکوسیستم DeFi کاردانو رونق بیشتری می‌دهد.

این شبکه به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیز بیشتری را برای آینده نزدیک برنامه‌ریزی کرده است. به عنوان مثال، شبکه آزمایشی عمومی هارد فورک Vasil متمرکز بر مقیاس‌پذیری برای اوایل ژوئن (خرداد) برنامه‌ریزی شده است. جامعه برای دریافت یک استیبل کوین بومی، در قالب سکه الگوریتمی مورد انتظار Djed، امیدوار است.

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴
کد خبر: 28802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha