کنعانی زادگان از اردوی تیم ملی اخراج شد + ویدیو

محمدحسین کنعانی زادگان به جهت اجرا شدن حکم کمیته استیناف درباره اش مبنی بر محرومیت از دو بازی دوستانه، از لیست تیم ملی خط خورد و هتل المپیک را ترک کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه، در حالی که ساعاتی از خط خوردن پنج بازیکن استقلال به دلایل انضباطی می‌گذرد، سرانجام نام جانشینان آنها معرفی شد. این در حالی است که محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز باتوجه به محرومیتش توسط کمیته اخلاق از دو بازی دوستانه، از لیست کنار گذاشته شد تا مهدی حسینی جای او را بگیرد.

یکی از مهمترین خبرهای امروز تیم ملی هم خروج کنعانی از لیست بوده و نکته سوال برانگیز این است که باتوجه به مشخص بودن محرومیت وی از دو بازی دوستانه، چرا او در ابتدا دعوت شده بود.

پیام نیازمند، سروش رفیعی، مهدی شیری، سعید صادقی و آرمین سهرابیان پنج ملی پوش دیگر تیم ملی هستند که امروز به اردو اضافه شدند.

لیست جدید تیم ملی پس از خروج ملی‌پوشان استقلال و کنعانی‌زادگان:
* دروازه‌بانان
علیرضا بیرانوند (رویال آنتورپ)، پیام نیازمند (پورتیموننزه)، امیر عابدزاده(پونفرادینا)

* مدافعان
عارف آقاسی(فولاد)، آرمین سهرابیان (گل‌گهر)، سیدمجید حسینی(کایسری اسپور)، امید نورافکن(سپاهان)، مهدی شیری (فولاد)، صادق محرمی(‌دینامو زاگرب)، میلاد محمدی( آ.اک.آتن)

* هافبک ها
احسان حاج صفی( آ.اک.آتن)، سعید عزت‌اللهی(وایله) ، امید ابراهیمی(الوکره)، سروش رفیعی (سپاهان)، احمد نوراللهی(شباب الاهلی)، میلاد سرلک(پرسپولیس)، مهدی حسینی (مس رفسنجان)

* وینگرها
مهدی ترابی(پرسپولیس)، سعید صادقی (گل‌گهر)، علیرضا جهانبخش(فاینورد)، علی قلی‌زاده(شارلوا)

* مهاجمان
مهدی طارمی(پورتو)، سردار آزمون(لورکوزن)، اللهیار صیادمنش(هال‌سیتی)، علی علی‌پور(ژیل ویسنته)


* صبح امروز ابتدا پیام نیازمند با حضور در هتل المپیک و پیوستن به اردوی تیم‌ملی، به نخستین ملی‌پوش جدیدی تبدیل شد که از فهرست استندبای به لیست اصلی راه یافته و حالا نام چهار بازیکن دیگر به عنوان جانشینان استقلالی‌ها هم مشخص شدند.


* سروش رفیعی، آرمین سهرابیان، سعید صادقی و مهدی شیری چهار بازیکنی هستند که در تیم ملی حضور خواهند داشت.

* باتوجه به پست این بازیکنان سروش رفیعی جایگزین مهدی مهدی‌پور خواهد بود و سعید صادقی هم جای امیرحسین حسین‌زاده را می‌گیرد تا موثرترین بازیکن لیگ برتر هم جایی در اردوی تیم ملی داشته باشد.

* همچنین مهدی شیری مدافع تیم فولاد به جای صالح حردانی در این اردو حاضر می‌شود و آرمین سهرابیان بازیکن سابق استقلال جایگزین عارف غلامی خواهد بود.

* به این ترتیب تیم ملی با فهرست جدید خود پای به اردوی خرداد و بازیهای دوستانه احتمالی می‌گذارد.

* نکته جالب اینکه سپاهان با دعوت این سه ملی‌پوش بیشترین تعداد نماینده را در تیم ملی خواهد داشت. در شرایطی که بسیاری تصور می‌کردند که در بین این پنج نفر، بازیکنی از پرسپولیس هم قرار بگیرد اما این اتفاق رخ نداد.

* با این حال مهمترین نکته شاید حضور مهدی حسینی هافبک تیم مس رفسنجان باشد که در ۲۸ سالگی عملکرد درخشانی را با پیراهن این تیم ارائه کرد و جزو برترین بازیکنان تیمش بود و حالا مزد یک فصل خوب را با حضور در تیم ملی می‌گیرد اما نکته جالب همین است که با خروج یک مدافع (کنعانی زادگان) یک هافبک جای او را گرفته است.

ماجرای جنجالی و غیراخلاقی حسین کنعانی‌زادگان + فایل صوتی و فیلم

دفاع تمام قد مجتبی محرمی از کنعانی زادگان / فلانی را لخت کشیدند بیرون ولی من دستگیر شدم!

کنعانی زادگان در دام «تله جنسی»

کنعانی زادگان بطور رسمی از بازی کره‌جنوبی و لبنان محروم شد! + ماجرای غیراخلاقی مدافع تیم ملی چه بود؟

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: 28755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha