مایک نووگراتز: بیت‌کوین رهبر رالی بعدی خواهد بود

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) در توییت اخیر خود بر این باور است که بیت کوین، پرچمدار بازار کریپتو، در رالی بعدی ارزهای دیجیتال رهبری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،این میلیاردر ارزهای دیجیتال از پیش بینی زمان وقوع این رالی خودداری نمود. او معتقد است که به محض اینکه فدرال رزرو امریکا سیاست پولی تهاجمی خود را کنار بگذارد و افزایش نرخ بهره را متوقف نماید، قیمت‌ها می‌توانند بهبود یابند.

بازار در حال تطبیق با ظهور حباب دارایی است که به ادعای او توسط فدرال رزرو ایجاد شده است. نووگراتز همچنین توضیح داد که رمزارزها در برابر بازار سهام عملکرد ضعیف تری داشته اند. پرچمدار ارزهای دیجیتال در اوایل روز گذشته به سطح ۲۸,۰۰۰ دلار کاهش یافت.

بر خلاف بیت کوین، S&P 500 با ۲.۲۴ درصد افزایش همراه بوده و در هفته اخیر نیز نزدیک به ۶ درصد رشد داشته است. در همین حال Nasdaq-100 نیز ۳.۱۸ درصد افزایش داشت که نزدیک به ۷ درصد رشد را طی یک روز کسب کرد.

در مقایسه، بیت کوین در هفت روز گذشته بیش از ۲ درصد کاهش داشته است و در مسیر ثبت رکورد نهمین هفته نزولی متوالی قرار دارد، مگر اینکه امروز با افزایش قیمت همراه شود.

پیش از این، همبستگی بیت کوین با نزدک-۱۰۰ به بالاترین حد خود رسیده بود، اما رهبر ارزهای دیجیتال در حال حاضر ظاهراً همبستگی خود با سهام را از دست داده است.

نووگراتز پیش بینی کرد که پس از فروپاشی پروژه ترا (Terra) در اوایل ماه می، بازار مستقیماً رو به رشد نخواهد بود. وی در جدیدترین توییت خود گفته است که ساختن فناوری انقلابی قرار نیست آسان باشد.
 

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
کد خبر: 28732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha