مدیرعامل مایکرواستراتژی: بیت کوین یک پناهگاه امن است

مایکل سایلور (Michael Saylor)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، در طول حضور اخیر خود در فاکس نیوز، گفت که آیا دیدگاهش نسبت به بیت کوین تغییر کرده است یا خیر.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، سایلور که از طرفداران معروف بیت کوین می باشد، بر این باور است که بیت کوین یک پناهگاه امن نهایی و یک محافظ در برابر تورم است.

سایلور در پاسخ به سؤالات تاکر کارلسون (Tucker Carlson)، گوینده فاکس نیوز، گفت که از سال ۲۰۲۰ یعنی زمانی که کرونا شیوع پیدا کرد، بیت کوین رشد خیره کننده ۲۲۹ درصدی را تجربه نمود، در حالی که عرضه پول در امریکا ۳۶ درصد افزایش یافت، طلا ۷ درصد رشد داشت، S&P ۵۰۰ در حدود ۹ درصد و نزدک-۱۰۰ نیز ۱۹ درصد افزایش یافتند.

بر این اساس سایلور مطمئن است که اگر بتوانید نوسانات را کنترل کنید و دیدگاه بلندمدتی داشته باشید، بیت کوین یک پناهگاه امن است.

هنگامی که از سایلور در مورد استراتژی فعلی شرکت پرسیده شد، وی اظهار داشت که مایکرواستراتژی بیت کوین های خود را نمی فروشد، اما هر زمان که پول نقد اضافی وجود داشته باشد، مقدار بیشتری بیت کوین خریداری می کنند. علاوه بر این، وی افزود که آنها قصد دارند "برای همیشه در اوج خرید کنند".

مایکرواستراتژی به عنوان شرکت تولید کننده نرم افزار هوش تجاری، از تاریخ ۵ آوریل دارای ۱۲۹,۲۱۸ بیت کوین می باشد که در زمان نگارش این خبر در حدود ۳,۷۲۳,۲۴۸,۶۸۶ دلار ارزش دارد.

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد خبر: 28726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha