راس گربر: ترا فقط یک کلاهبرداری کریپتوی دیگر است!

راس گربر (Ross Gerber)، رئیس و مدیرعامل Gerber Kawasaki Wealth، در توییت اخیر خود گفت که ترا (Terra) فقط یک کلاهبرداری کریپتوی دیگر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، این سرمایه‌گذار برجسته می‌گوید که برای افرادی که در اثر سقوط پروژه ترا متضرر شده اند، احساس بدی دارد. او البته معتقد است که طمع آنها در این مورد عامل زیان بوده است.

دارندگان استیبل کوین شبکه ترا یعنی (UST) معتقد بودند که می توانند با وام دادن توکن های خود بدون مواجهه با ریسک قابل توجهی، بازدهی تقریباً ۲۰ درصدی کسب نمایند.

بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، طبق گزارشات، ترا را به عنوان یک سرمایه گذاری مطمئن با وجود ریسک های اساسی تبلیغ می کرد.

با این حال، پس از اینکه این استیبل کوین peg خود را در اوایل ماه مه از دست داد، سرمایه گذاران تقریباً تمام دارایی های خود را از دست دادند. لونا ۲.۰ (Luna 2.0)، نسخه جدید توکن لونا نیز در روز اول ریزش خود بیش از ۷۰ درصد سقوط نمود.

بیلی مارکوس (Billy Markus)، یکی از بنیانگذاران دوج کوین (DOGE) ، معتقد است کسانی که به دلیل سرمایه گذاری در لونا (LUNA) پول خود را از دست دادند قربانی نبودند، اما او نسبت به خانواده های آنها احساس بدی دارد.
 

۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 28725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha