برندگان فصل اول - فینال جوکر مشخص شدند + زمان پخش

مرحله مقدماتی برنامه جوکر در پنج فصل پنجم به پایان رسید و شرکت‌کنندگان مرحله فینال-فصل اول این برنامه معرفی شدند. فینال جوکر در دو فصل آماده می‌شود که همانند مرحله مقدماتی، هر فصل شامل ۴ یا ۵ قسمت است. فینال برنامه جوکر از ۷ اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مرحله مقدماتی برنامه جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی در پنج فصل به پایان رسید و برخی از شرکت‌کنندگان به مرحله فینال راه یافتند. در فصل جدید جوکر که در واقع فینال آن نیز می‌باشد، دو فصل ۴ یا ۵ قسمتی پخش می‌شود. شرکت‌کنندگان این دو فصل، منتخبان پنج فصل گذشته جوکر هستند. 

این مسابقه با اجرای سیامک انصاری میزبان چهره‌های مشهور عرصه کمدی بود که هر کدام تجربه بسیاری در کارهای طنز داشتند. در هر فصل از برنامه جوکر، یک یا دو شرکت‌کننده موفق شدند تا در مدت ۶ ساعت نخندد و برنده مسابقه شود.

در فینال این رئالیتی‌شو، علاوه بر افراد برنده پنج فصل، برخی از شرکت‌کنندگان حضور خواهند داشت که با قدرت و کارهای طنز بیشتری سعی در خنداندن همدیگر می‌کنند.

طی یکماه گذشته، فصل اول - فینال جوکر با حضور آقایان بیژن بنفشه‌خواه، شهرام قائدی، رضا شفیعی‌جم، محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی‌عبداللهی، یوسف تیموری، ایمان صفا، سهیل مستجابیان و عباس جمشیدی‌فر برگزار شد که در پایان محمدرضا علیمردانی با مداومت در نخندیدن به عنوان برنده و دریافت کننده جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی مسابقه معرفی شد. همچنین رضا شفیعی‌جم نیز به عنوان جوکر این رقابت موفق به دریافت جایزه ۵۰ میلیون تومانی شد.
قرار است طی روزهای آتی پس از معرفی شرکت‌کنندگان حاضر در فصل دوم - فینال این رئالیتی‌شوی جذاب، امکان تماشای آن از طریق شبکه خانگی فراهم شود. 

زمان دقیق پخش برنامه طنز جوکر از شبکه نمایش خانگی + اسامی و نتایج فصل‌ها

۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 28612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha