مدیرعامل پارس خودرو بازداشت شد + جزئیات

مدیرعامل پارس خودرو _سومین خودروساز بزرگ کشور_ چند شب پیش بازداشت شد.

‏به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، علی قلهکی فعال رسانه‌ای در توئیتر خود نوشت: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حکم "تیموری" مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، "علیرضا زاهدیان" به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پارس خودرو منصوب گردید.

۳ خرداد ۱۴۰۱ هم "زاهدیان" توسط یکی از مجموعه های نظارتی بازداشت شد.

توئیت علی قلهکی درمورد بازداشت علیرضا زاهدیان مدیرعامل پارس خودرو

در همین رابطه سایپانیوز نوشت: نخست آنکه اتهامات وارده به زاهدیان مربوط به تصدی او در شرکت فولاد نیریز بوده و هیچگونه ارتباطی با پارس خودرو و سرپرستی تنها چند روزه او در این شرکت ندارد.

با توجه به محیط کارگری حدود ۷ هزار نفری شرکت پارس خودرو قاعدتا تا تایید خبر دستگیری باید از بروز شایعات و تایید غیر رسمی اخبار جلوگیری می‌شد تا از اختلال در روند تولید و تحویل خودرو جلوگیری شود.

دوم اینکه طبق روال معمول در شرکت‌های خودروسازی علیرضا زاهدیان که حدود ۲ ماه به عنوان قائم مقام مدیرعامل در شرکت پارس خودرو حضور داشت، بعد از برکناری مدیرعامل در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه امسال و تنها در همین ۱۰ روز اخیر به عنوان سرپرست معرفی شده بود تا بعد از طی کردن مراحل مربوط به استعلامات و تایید نهایی مراجع ذی ربط به عنوان مدیرعامل منصوب شود که قاعدتا در صورت عدم تایید صلاحیت مانند برخی از مدیران دیگر بلافاصله دوره سرپرستی او تمام و نفر دیگری جایگزین شود.

گفتنی است هنوز اطلاعات بیشتری در اختیار گروه خودروسازی سایپا و شرکت پارس خودرو نیست و بیان جزییات پرونده و دلایل بازداشت و ... در صورت صلاحدید توسط نهادهای ذی ربط رسانه‌ای خواهد شد

۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵
کد خبر: 28579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رامین IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      0 0
      قلهکی،این مطالب را از کجا در میاری،میخواهی بگی که شما هم منابع خودت را داری(موضوعی نخ نما) و یا اینکه با سیستم دستت تو ی کاسه هست!!!که البته قلی جون زمین گرده،ببین دنبال ی سری رانتهای ارتباطیت هستم،عصر ایران،تو که جرات نداری،ولی بیا و این مطالب رو بذار
    • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      1 0
      چرا با آبروی یک مدیر ارشد بزرگترین شرکت خودرو سازی ایران بازی می شود؟؟؟؟