ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران و البرز فردا تعطیل شد | بانک‌ها هم تعطیل شدند؟

بنا به تصمیم این کمیته تمامی ادارات، مدارس، دانشگاه‌های استان تهران فردا چهارشنبه ۴ خرداد تعطیل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری آنلاین، محسن منصوری استاندار تهران گفت: بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، فردا چهارشنبه ادارات، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران فردا تعطیل شد اما بانک‌ها تعطیل نیستند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی درباره  تأخیر در اعلام زمان تعطیلی‌ها گفت: اصل بر توجه به سلامتی مردم است، این که بعضا مردم در پی این تأخیرها دچار مشکلاتی شده اند باید از آنها عذرخواهی کنیم.

استاندار تهران ادامه داد: پیش بینی دستگاه ها از آلودگی هوا برای فردا این است که نسبت به امروز غلظت آلودگی بسیار کمتر است اما هوا همچنان بسیار ناسالم است و از همین رو چهارشنبه کلیه مدارس و دانشگاه ها و ادارات استان تهران تعطیل خواهد بود.

منصوری در پاسخ به پرسش تعطیلی بانکها در استان تهران، خاطرنشان کرد: البته که تعطیلی بانک ها به دلیل خدمات رسان بودن آنهامنطقی نیست اما پیشنهاد می شود که حضور کارمندان و پرنسل در بانکها کاهش یابد و مدیران به این مضوع نیز توجه کنند.

وی درباره تعطیلی در استان البرز نیز شرایط به گونه استان تهران است و فردا چهارشنبه ادارات، مدارس و دانشگاه‌های این استان نیز تعطیل هستند.

استاندار تهران گفت: امتحانات نهایی دانش آموزان برگزار خواهد شد و امتحانات داخلی برگزار نمی‌شود.

۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶
کد خبر: 28498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha