اکانت توییتری BEEPLE  هک شد!

اکانت توییتر BEEPLE در ساعات آغازین امروز برای نشر لینک کلاهبرداری رمز ارز هک شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، BEEPLE نام مستعار هنرمند گرافیکی Mike Winkelmann است که یکی از مشهورترین آثار فروخته شده در فضای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را خلق و به مبلغ 69.3 میلیون دلار فروخته است.

طبق گزارش‌ها، هدف از هک شدن حساب کاربری وی به‌ اشتراک‌گذاری لینکی بوده است که ظاهرا با Louis Vuitton، طراح فشن معروف، درارتباط است. این خبر نخستین بار توسط محقق متامسک (MetaMask) به‌ نام Harry.ETH در توئیتی منتشر شد.

اکانت توییتری BEEPLE جهت نشر لینک کلاهبرداری هک شد!

گفته‌ می‌شود که قربانیان این کلاهبرداری تاکنون 35 اتریوم ازدست داده‌اند که معادل با 71 هزار دلار می‌شود. در جریان این هک، حساب رسمی BEEPLE لینکی جعلی را به‌ اشتراک می‌گذارد که کاربران را به شرکت در یک قرعه‌کشی رسمی سوق می‌دهد. برخی از کاربران توئیتر سعی در آگاه‌سازی سایرین کردند و متذکر شدند که با کلیک بر این لینک تمام اتریوم‌های موجود در کیف‌پول خود را ازدست دادند.

BEEPLE با اشاره به اینکه هرچیز خیلی خوبی که به‌ راحتی به‌ دست آید قطعا یک کلاهبرداری است، از رفع مشکل ایجاد شده خبر داد و گفت که کنترل حساب کاربری‌اش را دراختیار گرفته است. گفتنی است که حساب توئیتر وی تقریبا 672 هزار فالوور دارد.

اکانت توییتری BEEPLE جهت نشر لینک کلاهبرداری هک شد!

احتمال وقوع کلاهبرداری‌هایی از این‌دست در فضای رمز ارزها و مخصوصا ازطریق توئیتر بسیار رایج است. در ماه مارس (اسفند 1400) تعداد زیادی از حساب‌های تاییدشده‌ی توئیتر هک شد و با ترغیب کاربران به یک ایردرآپ جعلی ApeCoin بیش از 1 میلیون دلار از آنان سرقت شد.

۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 28467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha