رونمایی OpenSea از بازار جدید خود موسوم به «Seaport»

OpenSea که از محبوب‌ترین بازارهای خرید و فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به شمار می‌آید از پروتکل جدیدی موسوم به Seaport رونمایی کرد. این خبر ابتدا توسط آدرسی متعلق به OpenSea در مرورگر اتریوم Etherscan منتشر و سپس در پست وبلاگ رسمی این شرکت تایید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، پروتکل Seaport شیوه‌های نوینی را برای مبادلات NFT به‌ کاربران ارائه خواهد کرد. Seaport به کاربران این امکان را می‌دهد تا با مراجعه به یک صرافی کریپتو طیف گسترده‌ای از دارایی‌ها را جهت خرید NFT دلخواه خود استفاده کنند؛ همان‌گونه که می‌دانید درحال حاضر مالکیت توکن‌های غیرقابل تعویض تنها با پرداخت رمز ارزها امکان‌پذیر است.

این پروتکل شامل ابزار دیگری به اسم SudoSwap است که امکان تبادل پایاپای NFTها را بین کاربران فراهم می‌سازد. لازم به ذکر است که بازار اصلی OpenSea هم‌اکنون از این قابلیت به‌ طور پیش‌فرض برخوردار است.

در Seaport می‌توان بر ویژگی‌های منحصربه‌فرد مجموعه‌های NFT نیز تمرکز کرده و از آنها کسب درآمد نمود. در این روش کاربران به نوع NFTها اهمیتی نداده و تنها با هدف‌گیری یک مشخصه‌ی واحد مانند «NFTهای خندان» تمام آیتم‌های موجود در مجموعه‌ی موردنظر را برمی‌گزینند.

پروتکل مذکور امکان پرداخت انعام را به ازای هر سفارش درصورتی که مبلغ آن از هزینه‌ی پیشنهاد خرید تجاوز نکند خواهد داد. OpenSea مدعی شد که کنترل این پروتکل را دراختیار نداشته بلکه آن را به‌ صورت یک پروژه‌ی منبع باز در دسترس توسعه‌دهندگان قرار داده است.

۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 28390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha