داستان ممنوع التصویر شدن وریا غفوری و اعتراض ناگهانی مهدی رحمتی در پخش زنده/ اون دوربین صداوسیماست؟ خاموشش کنید!

خیلی‌ها منتظر بودند در دیدار تیم های آلومینیوم اراک و استقلال ببینند در صورت بازی کردن وریا غفوری، واکنش تلویزیون چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، روزنامه اعتماد نوشت: این نخستین‌بار نبود که وریا نسبت به مسائل اجتماعی، سیاسی واکنش نشان می‌داد. چند روز بعد و در برنامه فوتبال برتر و در تصویر پشت سر مجری برنامه که نمایی از بازیکنان استقلال بود، چهره وریا غفوری دیده نشد، به همین خاطر عده‌ای تصور کردند کاپیتان استقلال به خاطر این اظهارات ممنوع‌التصویر شده...

البته غفوری از مدت‌ها پیش مقابل دوربین‌های صداوسیما حاضر نمی‌شد. ویدیو معروفی از او در حاشیه یکی از بازی‌های استقلال وجود دارد که می‌گوید: «اون دوربین صداوسیماست؟ خاموشش کنین.» گمانه‌زنی در مورد ممنوع‌التصویری غفوری واکنش‌های زیادی از طرف چهره‌های سیاسی، اجتماعی و ورزشی را به دنبال داشت.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران با انتشار عکسی از غفوری در لباس کردی نوشت: «ساکت کردن منتقد، فقط و فقط پاک کردن صورت مساله است. مردم در سخت‌ترین شرایط اقتصادی هستند و باید به جای سرکوب، فکر اساسی برای حل مشکلات‌شان کرد.»

سید احمد خمینی، مصطفی تاجزاده و چند چهره سیاسی نیز از غفوری حمایت کردند.روز پنجشنبه و از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر استقلال در آزادی میزبان آلومینیوم اراک بود. خیلی‌ها منتظر بودند ببینند در صورت بازی کردن وریا واکنش تلویزیون چیست. حتی عده‌ای به شوخی گفتند اگر وریا بازی کند شبکه ۳ به جای او از آباژور استفاده می‌کند!

داستان ممنوع التصویر شدن وریا غفوری و اعتراض مهدی رحمتی در پخش زنده/ اون دوربین صداوسیماست؟ خاموشش کنید!

کاپیتان استقلال از نیمه دوم وارد زمین شد و مشکل خاصی پیش نیامد. حتی در برنامه ورزشی که در حاشیه بازی پخش شد تصویر وریا روی وال برنامه قرار گرفت تا مشخص شود ممنوع‌التصویری وریا به آن شکلی که گفته شده، نیست یا لااقل صداوسیما بعد از واکنش گسترده مردم و چهره‌های سرشناس، بی‌خیال شده است. چیزی که در همان دقایق عجیب به نظر رسید واکنش پخش زنده به اظهارات سیدمهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم بود.

رحمتی در مصاحبه بعد از بازی قبل از هر چیز به مشکلات مردم در گرانی‌های اخیر پرداخت و آن را غیرقابل قبول دانست. در حالی که برنامه به صورت زنده تصاویر ورزشگاه آزادی و اظهارات مهدی رحمتی را نشان می‌داد، بعد از دو، سه جمله اعتراضی گلر سابق تیم ملی، دوربین به استودیو برگشت و به نظر می‌رسید اگر اظهارات رحمتی در این زمینه ادامه پیدا می‌کرد تصویر او قطع می‌شد.

پیش از این در برنامه فوتبال برتر یک‌بار اظهارات امیر قلعه‌نویی سانسور شده بود و یک‌بار هم اظهارات علیرضا جهانبخش...

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 28357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha