تساوی قهرمان آبی پوش و مصیبت قرمزها در تبریز

استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسید تا قهرمانی استقلال همچنان بدون شکست تداوم داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، استقلال و آلومینیوم امشب(پنج‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه استقلال با ۶۴ امتیاز به صدرنشینی‌اش ادامه داد و آلومینیوم با ۳۵ امتیاز به رده هشتم جدول رده‌بندی صعود کرد.

سپاهان از سد شهرخودرو گذشت

دو تیم سپاهان و شهرخودرو در قالب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال امروز(پنج‌شنبه) از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر صفر سپاهانی‌ها به پایان رسید.

فجرسپاسی، ذوب آهن را مغلوب کرد

دو تیم فوتبال فجرسپاسی و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۲۰ روز پنج‌شنبه در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند که تیم میهمان موفق شد با یک گل حریفش را شکست دهد تا شیرازی‌ها یک قدم به بازگشت به لیگ یک نزدیک‌تر شوند.تک گل ذوب‌آهن را در این دیدار محمد قریشی در دقیقه ۲۱ روی یک ضربه کرنر به ثمر رساند.

ذوب‌آهن با این پیروزی ۳۶ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت. فجرسپاسی نیز با ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند تا هم‌چنان ۳ امتیاز با منطقه بقا فاصله داشته باشند.

دیدار نیمه تمام پرسپولیس و تراکتور

تراکتور و پرسپولیس امروز(پنج‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند اما این دیدار به دلیل جنجال تماشاگران تراکتور نیمه‌کاره باقی ماند و داور در دقیقه ۷۲ و در ساعت ۲۰:۳۶ بازی را متوقف کرد.

براساس ماده ۱۳ آیین‌نامه مسابقات لیگ برتر، اگر داور مسابقه‌ای بنا به دلایل قهری پیش از پایان زمان قانونی بازی را متوقف کند، داور با همکاری مسئولان برگزاری مسابقه باید مانند بندهای ۱، ۲ و ۳ ماده ۱۲ عمل شود. در ماده ۱۲ گفته شده، بازی به مدت ۳۰ دقیقه تعلیق می‌شود تا شرایط به اندازه کافی برای شروع مسابقه مناسب شود. حال اگر با در نظر گرفتن یک تعلیق ۳۰ دقیقه‌ای امکان آغاز بازی فراهم نشود، ۳۰ دقیقه تعلیق دیگر در نظر گرفته خواهد شد.

در نهایت در صورتی که بعد از پایان زمان انتظار دوم در بند ۲ و نبودن امکان برگزاری مسابقه، سازمان لیگ در خصوص شروع مجدد یا لغو مسابقه تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.

هم‌چنین براساس بند ۲ ماده ۱۳، در صورتی که یک مسابقه در هر زمان از بازی توسط داور ناتمام رها (تعلیق) شود، مسابقه روز بعد از همان دقیقه (تعلیق شده) با شرایط موجود زمان توقف مسابقه (احتساب گل‌های به ثمر رسیده)، دریافت اخطار (کارت زرد)، اخراج (کارت قرمز) بازیکنان و دیگر اعضای تیم و هم‌چنین با همان لیست اسامی بازیکنان و دیگر کادر فنی ادامه پیدا می‌کند.

پیروزی مس مقابل صنعت نفت

صنعت نفت آبادان از ساعت ۲۱ در خانه میزبان مس رفسنجان بود که شاگردان محمد ربیعی با دو گل آبادان را ترک و سه امتیاز به اندوخته‌های خود اضافه کردند.

گادوین منشا، بهترین گلزن فصل جاری لیگ برتر ایران در دقیقه ۷۷ برای مس گلزنی کرد و شمار گل‌های زده خود را به عدد ۱۴ رساند. هم‌چنین فراز امامعلی گل دوم مس را در دقیقه ۶ + ۹۰ برای مس زد.

مس رفسنجان با این برتری، ۴۴ امتیازی شد و با یک امتیاز کم‌تر نسبت به گل گهر و فولاد، در رتبه ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت. هم‌چنین صنعت نفت آبادان با ۳۲ امتیازی در رتبه یازدهم جدول قرار گرفتند.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵
کد خبر: 28316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha