شکست شهداب در حضور هوادارانش/ فینال باشگاه‌های آسیا تمام ایرانی نشد

تیم والیبال شهداب با شکست مقابل سانتوری ژاپن فینال باشگاه‌های آسیا را از دست داد. در عوض پیکان با شکست حریفش به فینال رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم والیبال شهداب یزد در مرحله نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۹ مقابل سانتوری سانبردز ژاپن به میدان رفت و با شکست سه بر یک (۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱)  فینال مسابقات را از دست داد.

شهداب در ست اول ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد اما در ست‌های دوم، سوم و چهارم عملکرد خوبی نداشت و اشتباهات فردی بیش‌تری نسبت به حریف انجام داد که در نهایت نتایج این ست‌ها به ترتیب ۲۲ بر ۲۵، ۲۰ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱ واگذار کرد.

تماشاگران شهداب که در سالن مسابقه حضور داشتند پس از این شکست تیم خود را ایستاده تشویق کردند. 

به این ترتیب سانتوری سانبردز ژاپن فینالیست مسابقات و حریف پیکان ایران شد و فینال تمام ایرانی مد نظر اهالی والیبال محقق نشد.

شهداب به عنوان قهرمان لیگ ایران در این مسابقات حضور داشت و با وجود جذب سه بازیکن مطرح‌ جهان (دونووان ژاورونوک ملی پوش چک، جان گوردون پرین ملی‌پوش کانادا و روبرتلندی سیمون دفاع وسط کوبا و یکی از بهترین‌های جهان) به فینال نرسید.

فینال مسابقات از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه جمعه، ۳۰ اردیبهشت بین پیکان ایران و سانتوری ژاپن برگزار خواهد شد.  

پیکان به فینال والیبال باشگاه‌های آسیا رسید

پیکان به فینال والیبال باشگاه‌های آسیا رسید

تیم والیبال پیکان در نیمه‌نهایی مسابقات باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۶ مقابل تاراز قزاقستان به میدان رفت و با پیروزی سه بر یک (۳۴ بر ۳۶، ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۶)به فینال مسابقات صعود کرد.  

ست اول این دیدار پایاپای پیش رفت و حاشیه‌هایی داشت که در نهایت با برتری ۳۶ بر ۳۴ تاراز به پایان رسید. در ست‌های دوم، سوم و چهارم اما پیکان مسلط کار کرد و به ترتیب ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد تا فینالیست شود.

فینال مسابقات از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه جمعه، ۳۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حدود ۲۰۰۰ تماشاگر در سالن مسابقه حضور داشتند و پیکان را تشویق می‌کردند. هواداران شهداب هم از اواسط بازی با در دست داشتن پرچم‌های این باشگاه وارد سالن شدند.

نیمیر عبدالعزیز با کسب ۲۸ پوئن عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و در تیم تاراز نیز انولبک کانیبک اولو با ۱۷ امتیاز، بهترین بازیکن شد. عبدالعزیز در دیدار پیکان با اربیل در مرحله یک چهارم نهایی نیز امتیازآورترین بازیکن بود.

تیم پیکان در مجموع ست‌های این مسابقه ۱۰۹ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۶۸ پوئن در حمله، ۱۱ امتیاز در دفاع، ۳ پوئن سرویس و ۲۷ امتیاز از اشتباهات بازیکنان نماینده قزاقستان بود.

تاراز نیز در این مسابقه در مجموع ۹۱ امتیاز کسب کرد که شامل ۵۶ امتیاز حمله، هفت دفاع، دو پوئن سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان پیکان بود.

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
کد خبر: 28314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha