باز هم خبر بد برای لونا/ بایننس هاردفورک ترا (Terra) را ناکارآمد خواند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل صرافی بایننس، معتقد است که طرح ترا برای هاردفورک بلاک‌چین ناکارآمد خواهد بود، زیرا این کار موجب ایجاد ارزش در این شبکه نخواهد شد. وی در یک رشته توئیت اظهار داشت: «این فورک فاقد هرگونه ارزش است، حتی در خوش‌بینانه‌ترین حالت نیز مفید نخواهد بود».
توئیت ژائو را می‌توان واکنشی به طرح احیاء شبکۀ ترا دانست که اخیرا ازسوی Do Kwon، بنیان‌گذار و مدیرعامل آن، مطرح شد. Kwon ایدۀ هاردفورک بلاک‌چین ترا را عنوان کرد و خواستار ایجاد یک بلاک‌چین جدید و توزیع 1 میلیارد توکن ترا بین سهام‌داران شد.
 

مدیرعامل بایننس مدعی شد ضرب توکن‌های جدید مانند چاپ اسکناس‌های بی‌پشتوانه است که قادر نخواهند بود ارزشی ایجاد کند و تنها به ضعف بیشتر قیمت آن درمیان دارندگان فعلی می‌انجامد. وی طرح اعطای پاداش به جامعه‌کاربری را تنها یک مکانیسم راه‌انداز خودکار دانست که تاثیر کوتاه‌مدتی خواهد داشت.

وی در ادامه از طرح ذخیرۀ بیت‌کوین بنیاد لونا انتقاد کرد و بیان داشت که تمام این بیت‌کوین‌ها باید برای خرید مجدد استیبل‌کوین ترا اختصاص یابند. مدیرعامل بایننس از نحوۀ مدیریت رویداد حاضر توسط تیم ترا بسیار ناامید است. همان‌طور که خواندیم درپی ریزش شدید ترا در هفتۀ پیش صرافی بایننس معاملات ترا و رمز ارز لونا را مسدود کرد.

Binance Labs از اولین حامیان Terraform بود که در سال 2018 (1397) 32 میلیون دلار به آن کمک مالی کرد. Coinbase Ventures ،Polychain Capital ،Pantera Capital و Hashed از سرمایه‌گذاران مهمی بودند که در آن رویداد شرکت داشتند.

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 28216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha