کارت کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ امروز منتشر می‌شود + لینک

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از امکان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: داوطلبان این آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید از ۲۵ اردیبهشت ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری کارت آزمون خود را پرینت کنند.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند پس از تهیه پرینت از کارت آزمون خود بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

کریمیان خاطرنشان کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۲۸، ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بیش از ۶۴۷ هزار داوطلب متقاضی شرکت در این آزمون هستند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان چاپ کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=2&id=7658 منتشر شده است و داوطلبان برای کسب اطلاعات لازم باید این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 28142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha