ربات‌ معاملاتی ارز دیجیتال چیست؟ معرفی بهترین ربات‌های معاملاتی

بازار ارزهای دیجیتال برخلاف بازار سهام، تعطیلی ندارد و مبادلات به شکل ۲۴ساعته و در هفت روز هفته در جریان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد. علاوه بر این، از آنجایی که نوسانات بازار ارزهای دیجیتال به نسبت دیگر بازارهای مالی قابل‌توجه است، یافتن موقعیت‌های معامله و ازدست‌ندادن آن‌ها، برای معامله‌گران این حوزه اهمیت بسزایی دارد. همین امر باعث شده معامله‌گری حرفه‌ای در حوزه ارزهای دیجیتال مستلزم تمرکز و دقت دائمی باشد. از آنجایی که معامله‌گران نمی‌توانند دائما بازار را دنبال کنند و سرعت کافی برای واکنش به نوسانات قیمتی را ندارند، نقش یک دستیار هوشمند و بادقت پررنگ می‌شود. برای به‌دست‌آوردن یک بازده مناسب، معامله‌گران حوزه ارزهای دیجیتال باید طی روزها و در هر ساعتی وضعیت بازار را ارزیابی کنند. علاوه بر این با توجه به تاخیرهای زمانیِ اجرای سفارشات در برخی صرافی‌ها، ممکن است موقعیت‌های مهمی از دست برود. راه‌حل بسیاری از این مسائل استفاده از انواع ربات‌ معاملاتی ارز دیجیتال است.

در همین راستا قصد داریم در متن حاضر ربات‌های معتبر موجود را معرفی کنیم و به این پرسش‌ها پاسخ دهیم: ربات معاملاتی ارز دیجیتال چیست؟ مزایا و معایب این ربات‌ها چیست؟ ربات‌های معاملاتی چگونه کار می‌کنند؟

ربات‌ معاملاتی ارز دیجیتال (Crypto Trading Bots) چیست؟

ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال ابزارهای هوشمند و خودکاری هستند که با استفاده از شاخص‌های تحلیل تکنیکال، در انتخاب استراتژی‌ها و اجرای معاملات به شما کمک می‌کنند. شما می‌توانید با توجه به سیاست‌گذاری تجاری خود، شیوه ثبت‌سفارشات و اجرای معاملات را در این ربات‌ها تنظیم کنید.

به عنوان نمونه می‌توانید به رباتی که از آن استفاده می‌کنید بگویید که یک سرمایه مشخص را در ۱۵ دلار خریداری کند و اگر قیمت به ۱۲ دلار رسید دوباره اقدام به خرید کند. با توجه به رباتی که انتخاب می‌کنید، امکانات متنوعی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال را می‌توان جزو مسائل داغ و بحث‌انگیز بازار رمز ارزها در نظر گرفت. برخی فکر می‌کنند استفاده از چنین ابزارهای نباید مجاز باشد؛ در صورتی که برخی دیگر معتقدند استفاده از این فناوری مزایای فراوانی دارد. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از این ربات‌ها می‌پردازیم.

  • ربات‌ها فرآیند معامله را به طور خودکار اجرا می‌کنند و به همین واسطه معامله‌گر فرصت دارد به تحقیق و ارزیابی بیشتر بازار بپردازد، شغل دومی داشته باشد، یا زمان خود را صرف کارهای دلخواه دیگر کند.
  • سرمایه‌گذاران برای کسب سود بیشتر از ربات‌ها استفاده می‌کنند؛ چراکه استفاده از تمام موقعیت‌های یک بازار ۲۴ساعته، بدون استفاده از این تکنولوژی امکان‌ناپذیر است.
  • ربات‌ها سرعت بسیار بالاتری دارند و ‌نسبت به تغییرات حرکات قیمتی سریع‌تر واکنش نشان می‌دهند. همین امر باعث شده تا استفاده از ربات‌ها مزیت بزرگی نسبت به انجام معاملات دستی داشته باشد.
  • نوعی از ربات‌ها که با نام ربات‌های آربیتراژ (Arbitrage) شناخته می‌شوند، مزیت دیگری نیز دارند. این ربات‌ها از اختلاف قیمت در صرافی‌های مختلف برای کسب سود بیشتر استفاده می‌کنند.

ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال چگونه کار می‌کنند؟

در حالی که بسیاری از سرمایه‌گذاران همچنان مشغول بحث بر سر قانونی بودن یا نبودن استفاده از ربات‌ها هستند، برخی دیگر استفاده از ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال را آغاز کرده‌اند. هر ربات معاملاتی از بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مختلفی تشکیل شده‌است. برخی از ربات‌ها به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، در صورتی که برای استفاده از بعضی از ربات‌ها باید هزینه‌ پرداخت کنید.

به طور معمول کاربران یک کد را از توسعه‌دهندۀ ربات دریافت می‌کنند. این کد نماینده شخص موردنظر است و بر این اساس می‌تواند تنظیمات مدنظر خود را بر روی ربات پیاده‌سازی کند. با دادن اطلاعات صرافی، ربات جهت اجرای معاملات در پلتفرم صرافی آماده‌سازی خواهد شد.

هرچند ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال در انتخاب موقعیت‌ها و اجرای معاملات، هدایت‌گر و کمک‌کننده هستند، اما نباید تصور کنید که با استفاده از ربات‌ها می‌توانید استراحت کنید و سود قابل‌توجهی به دست آورید. شما همچنان باید برای تصمیم‌گیری بین خرید یا فروش و جزئیات دیگر معامله، زمان صرف کرده و تحقیق کنید. ربات‌های معاملاتی باعث نخواهند شد که در تمام معاملات سود کنید و استراتژی‌های شما همچنان برای کسب یک بازده خوب، شرط اساسی است.

مزایا و معایب ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال

معامله در بازار ارزهای دیجیتال مستلزم کنارگذاشتن احساسات است. اگر متوجه شدید که نمی‌توانید با پشتوانه تحلیلی وارد موقعیت‌های معاملاتی شوید و معمولا سریعا تصمیم به خرید یا فروش یک سرمایه می‌گیرید، بهتر است از ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال کمک بگیرید. در ادامه برخی از مزایا و معایب این ربات‌ها را به طور خلاصه عنوان‌ می‌کنیم.

  • معاملات خودکار: ربات‌های معاملاتی معمولا پیشنهادهای سرمایه‌گذاری‌های گوناگونی به شما ارائه می‌دهند و به همین طریق از ورود احساسی و بدون پشتوانه شما به موقعیت‌های خرید یا فروش، جلوگیری می‌کند. خرید و فروش بر مبنای احساسات می‌تواند تمام سرمایه شما را به باد دهد. ربات‌ معاملاتی به شما کمک می‌کند که از دست این عوامل آسیب‌زا نجات پیدا کنید و خطر ازدست‌رفتن سرمایه را کاهش می‌دهد.
  • موثر و سریع: ربات‌ معاملاتی ارز دیجیتال سرعت انجام معاملات را تا حد قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. شما ممکن است در روش معمول و دستی، برای یافتن یک موقعیت معامله و ثبت و اجرای آن، ساعت‌ها وقت صرف کنید؛‌ اما ربات‌ها به شما کمک خواهند کرد که موقعیت‌های متعددی را به‌سرعت ارزیابی کنید و در صورت تمایل وارد آن شوید.
  • صرفه‌جویی در زمان شخصی: با توجه به دائمی‌بودن بازار ارزهای دیجیتال، شما هرگز نمی‌توانید شب و روز مشغول ارزیابی تغییرات بازار باشید. اما با استفاده از ربات‌های معاملاتی می‌توان گفت شما همواره بر تغییرات بازار تسلط دارید.

اما در کنار مزایای استفاده از تکنولوژی ربات‌های هوشمند در زمینه مبادله ارزهای دیجیتال، معایبی هم وجود دارد که در این بخش به مرور عناوین و شرح کوتاهی از آن‌ها می‌پردازیم.

  • نیاز به نظارت: بسیاری از ربات‌ها اگر درست و دقیق عمل کنند صرفا می‌توانند سرمایه اولیه شما را برگردانند. بنابراین باید با نظارت بر معاملات اجراشده توسط ربات از ضررهای شدید احتمالی جلوگیری کنید. به عنوان مثال، معامله در بازارهای پرنوسان این احتمال را افزایش می‌دهد.
  • طراحی ضعیف: برخی از ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال به‌دقت طراحی نشده‌اند و ممکن است عملکرد خوبی نداشته باشند. اما چون این حوزه جزو فعالیت‌های رسمی و قانونی نیست، سازمانی هم برای تایید و نظارت بر طراحی آن وجود ندارد.
  • برای استفادۀ موفق و موثر از یک ربات معاملاتی، باید درک خوبی از بازار ارزهای دیجیتال و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری داشته باشید. حتی اگر ربات‌ها دارای استراتژی‌های پیش‌فرض و حالت‌های مختلف ازپیش‌موجود باشند، برای انتخاب بین این برنامه‌های آماده، نیازمند دانش کافی در این حوزه هستید.

باید این نکته را نیز در نظر گرفت که برخی از کاربران معتقدند اگر این حد از تسلط، ایجاد شده باشد دیگر نیازی به ربات‌های معاملاتی نیست. با این حال قصد داریم در ادامه به معرفی ۱۴ ربات‌ معاملاتی برتر ارز دیجیتال بپردازیم.

معرفی بهترین ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال

بهترین ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال

۱.ربات معاملاتی Coinrules

Coinrules به پشتوانه تنوع انتخاب استراتژی‌های مختلف معامله‌گری، یکی از محبوب‌ترین ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال محسوب می‌شود. این ربات به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از ۱۵۰ الگوی معاملاتی، یک استراتژی مناسب برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنند. پس از اینکه شرایط موردنظر را انتخاب کردید، ربات به طور خودکار موقعیت مناسب را پیدا کرده و معامله را انجام می‌دهد. Coinrule مرتب به‌روزرسانی می‌شود و استراتژی‌های جدیدی به امکانات خود اضافه می‌کند. به عنوان نمونه استراتژی خرید بلندمدت و الگوهای انباشت ارز دیجیتال، جزو همین امکانات هستند.

با توجه به اینکه بابت استفاده از خدمات Coinrule هزینه‌ای پرداخت می‌کنید یا خیر، سطح دسترسی شما به امکانات و استراتژی‌های مختلف آن نیز متفاوت است. با پرداخت هزینه می‌توانید از نمودارهای پیشرفته، الگوها و استراتژی‌های گوناگون و آموزش‌های گام به گام معامله‌گری، استفاده کنید. اما در طرح رایگان، صرفا استفاده از ۷ استراتژی تجاری امکان‌پذیر است.

صرافی‌های سازگار: Coinbase Pro, Binance, Bitstamp, Bittrex, Poloniex, Kraken, BitMEX, Bitfinex, Bitpanda pro, Liquid, Okex, Binance US, HitBTC.

بهترین ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال

۲. ربات معاملاتی WunderTrading

WunderTrading یک پلتفرم خودکار تبادل ارز دیجیتال است که از میرور تریدینگ یا مبادلات آینه‌ای (mirror Trading) و ابزارهای مدیریت حساب سرمایه‌گذاری پشتیبانی می‌کند. با استفاده از الگوریتم‌هایی که این ربات در اختیارتان قرار می‌دهد، می‌توانید یک فعالیت تجاری منفعلانه را دنبال کنید. ربات‌های WunderTrading با بهره‌گیری از استراتژی‌های دقیق به‌طور خودکار معاملات موردنظر شما را انجام می‌دهند. علاوه بر این در این پلتفرم می‌توانید با استفاده از استراتژی‌ معامله‌گران موفق و باتجربه کسب سود کنید.

سطح گسترده توان پشتیبانی این پلتفرم از منظر توان پردازش حجم درخواست‌های بالا، باعث شده تا WunderTrading در این زمینه از باقی رقبای خود پیشی بگیرید. به علاوه شما می‌توانید با تعیین حد سود و حد ضرر معاملات، جریان سرمایه‌گذاری را هدایت کنید. امکان ادغام و ترکیب استراتژی‌ها و تحلیل‌های مختلف در این پلتفرم تعبیه شده است.

WunderTrading به شما اجازه می‌دهد تا چندین حساب معاملاتی در صرافی‌های مختلف را با استفاده از این پلتفرم مدیریت کنید. پس از آنکه حساب‌های معاملاتی خود را در این پلتفرم ثبت کردید می‌توانید با یک کلیک معامله را در تمام حساب‌های خود تکرار کنید. با توجه به امکانات WanderTrading کاربران می‌توانند میزان بازدهی و جزئیات حساب‌های مختلف خود را در یک پلتفرم مشاهده کنند.

ربات‌ معاملاتی ارز دیجیتال

۳. ربات معاملاتی Botsgap

این پلتفرم به شما اجازه می‌دهد با چند کلیک ساده ربات مدنظر خود را بسازید و سرمایه‌های خود را مدیریت کنید. ابزارهای Bitsgap می‌تواند همزمان ۱۰هزار جفت ارز دیجیتال را ارزیابی کند و موقعیت‌های خوب را در اختیار شما قرار دهد. شما می‌توانید وضعیت معاملات و بازدهی آن‌ها را به شکل نموداری دنبال کنید و علاوه بر این پیش از ورود به معامله، ربات موردنظرتان را آزمایش کنید. استفاده از امکانات Bitsgap با توجه به سطح دسترسی به ابزارها می‌تواند ماهیانه ۱۹ تا ۱۱۲ دلار هزینه داشته باشد.

ربات‌ معاملاتی ارز دیجیتال

۴. ربات معاملاتی Pionex

Pionex یک صرافی ارز دیجیتال است که امکان ساخت و استفاده از ربات‌ها را نیز ارائه می‌دهد. در این پلتفرم می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافه به ۱۲ ربات منحصربه‌فرد دسترسی داشته باشید. این ربات‌ها شما را قادر می‌سازند استراتژی‌های تجاری خود را به شکل خودکار عملیاتی کنید و دیگر نیازی نیست به طور پیوسته بازار را دنبال کنید.

این ابزار یک فرصت مناسب برای معامله‌گرانی است که معاملات خود را با گوشی‌های هوشمند انجام می‌دهند و حجم معاملات‌ آن‌ها بالا است. مزیت اصلی این پلتفرم امکان انتخاب ربات‌های مختلف برای اجرای استراتژی‌های متفاوت است. این ربات‌ها حتی امکان مبادله بین ارزهای دیجیتال را نیز فراهم می‌کنند و بدون نیاز به واردکردن اطلاعات دستی، با توجه به شرایط تعریف شدۀ اولیه، وارد معاملات خرید یا فروش می‌شوند و مبادلات را به انجام می‌رسانند.

صرافی‌های سازگار: Binance, Huobi global, Pionex

ربات‌ معاملاتی ارز دیجیتال

۵. ربات معاملاتی Tradesanta

Tradesanta یک ربات معاملاتی ارز دیجیتال است که بر مبنای فناوری ابری (Cloud-based) معاملات موردنظر شما را اجرا می‌کند و به طور چشمگیری فعالیت مربوط به حوزه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را سرعت می‌بخشد. رابط کاربری سادۀ این ربات به شما اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های معاملاتی خود را بر روی ربات تنظیم کرده و از آن در حساب‌های معاملاتی مختلف استفاده کنید. برای گسترش توان عملیاتی ربات‌های Tradesanta می‌توانید از هر تعداد رباتی که لازم دارید استفاده کنید و محدودیتی وجود نخواهد داشت.

صرافی‌های سازگار با این پلتفرم: HitBTC, Bittrex, Huobi, BitMEX, Bitfinex, OKEx, UPbit, Binance.

ربات معاملاتی ارز دیجیتال

۶. ربات معاملاتی Cryptohopper

ربات Cryptohopper از سیستمی تشکیل شده‌ است که تماما بر اساس فناوری ابری (Cloud) پشتیبانی می‌شود. با استفاده از این ربات می‌توان از موقعیت‌های نزولی که منجر به ازدست‌رفتن سود می‌شود نیز به عنوان موقعیتی برای برگشت سرمایه استفاده کرد. این ربات بی‌وقفه فعالیت‌های مدنظر شما را اجرایی می‌کند و به هیچ عنوان متوقف نمی‌شود. اطلاعات خود را به طور پیوسته با توجه به تغییرات بازار آپدیت می‌کند و حتی زمانی که آفلاین هستید Cryptohopper به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

این ربات بدون نیاز به هیچ اطلاعات اضافی یا نرم‌افزارهای پیش‌نیاز، در یک فرآیند ساده و کاربردی، اهداف و استراتژی‌های تجاری شما را دریافت کرده و اجرا می‌کند.

صرافی‌های سازگار با این پلتفرم: Okex, Bitvavo, Bitpanda Pro, Huobi, Poloniex, Kraken, Bittrex, Bitfinex, Coinbase Pro, KuCoin, Binance, HitBTC.

ربات معاملاتی ارز دیجیتال

۷. ربات معاملاتی Botcrypto

این پلتفرم رباتی در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید معاملات موردنظر خود را با صرف زمان کمتر، به شکل خودکار اجرا کنید. برای استفاده از این پلتفرم نیاز به هیچ مهارتی در حوزه کدنویسی نخواهید داشت. با استفاده از رابط کاربری ساده و پیشرفته Botcrypto می‌توانید استراتژی‌ معاملاتی خود را به سادگی اجرایی کنید. ربات ارز دیجیتال Botcrypto یک ربات رایگان با پشتیبانی ۲۴ساعته است.

صرافی‌های سازگار با این پلتفرم: kraken, Binance

ربات معاملاتی ارز دیجیتال

۸. ربات معاملاتی Gunbot

Gunbot یک ربات ارز دیجیتال بسیار قدرتمند است که امکان ساخت و استفاده از ربات‌ها را به شکل نامحدود در اختیارتان قرار می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید برای تمام فعالیت‌ها و استراتژی‌های تجاری خود از ربات‌ها کمک بگیرید. این ربات با بیش از ۱۰۰ صرافی معتبر سازگاری دارد و با توجه به میزان بازدهی آن می‌توان گفت یکی از بهترین ربات‌های حوزه تجارت بیت کوین محسوب می‌شود.

Gunbot دارای استراتژی‌هایی است که روند کار را برای کسانی که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند، ساده می‌کند. استفاده از امکانات این ربات از ماهی ۰.۰۲ دلار آغاز می‌شود و با توجه به امکانات درخواستی شما افزایش می‌یابد.

برخی از صرافی‌های سازگار با این پلتفرم: Binance US, Bitmex, Bitfinex, Bitmex Testnet, Coinbase Pro, HitBTC, Huobi Global, OKEx, OKCoin, Bitstamp, KuCoin, Poloniex, Cex, Bithumb, Kraken, Bittrex, Coinex, Binance.

ربات معاملاتی ارز دیجیتال

۹. ربات معاملاتی Axiocrypto

Axiocrypto یک ربات معاملات ارز دیجیتال است که با رابط کاربری بسیار ساده‌ای که ارائه می‌دهد، امکان اجرای استراتژی‌های پیچیده تجاری را برای شما فراهم می‌کند. این ربات با بسیاری از صرافی‌ها سازگار است. شما می‌توانید از طریق واردکردن الگوریتم‌های معاملاتی خود یا استفاده از گزینه ساخت ربات، به راحتی استراتژی‌های مدنظر خود را در این پلتفرم پیاده‌سازی کنید. هزینه استفاده از امکانات Axiocrypto بین ۱۵ تا ۹۰ دلار در ماه است.

با استفاده از امکانات این ربات می‌توانید پیش از اجرای استراتژی‌های خود، آن‌ها را آزمایش کنید و از بازدهی آن مطمئن شوید، معاملات خاصی را انتخاب کرده و روند اجرای آن را خودتان هدایت کنید و با بهره‌گیری از سیستم دستی، برخی از سیگنال‌ها را مستقیما به ربات پیشنهاد دهید. ربات‌های Axiocrypto تماما مبتنی بر فناوری ابری هستند و از این طریق امنیت شبکه خود را تامین می‌کنند.

صرافی‌های سازگار با این پلتفرم: Binance, Altrady, FTX, Bybit, Kraken, KuCoin

ربات ارز دیجیتال

۱۰. ربات معاملاتی 3Commas

این ربات یکی از بهترین ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال محسوب می‌شود. 3Commas با بهره‌گیری از ۲۰ شاخص مختلف در تحلیل‌های تکنیکال، بازدهی معاملات شما را به شکل قابل‌توجهی ارتقا داده و از طرفی میزان ریسک و زیان را کاهش می‌دهد. شما می‌توانید معاملات خرید و فروش را همزمان در یک صفحه مدیریت کرده و تنظیمات ربات‌های دیگر را بر روی این ربات‌ها کپی کنید.

با استفاده از این پلتفرم می‌توانید به یک تعادل پایدار در سوددهی دست پیدا کنید. ربات‌های 3Commas جزئیات معاملات اجرایی را از طریق اپلیکیشن موبایل، نرم‌افزارهای دسکتاپ یا ایمیل به شما اطلاع می‌دهند. این پلتفرم استراتژی‌های خود را در سه سطح مبتدی، پیشرفته و حرفه‌ای به کاربران ارائه می‌دهد و از هر دو سیستم‌عامل Android و iOS پیشتیبانی می‌کند.

صرافی‌های سازگار با این پلتفرم: Binance DEX, Bitfinex, Binance.us, Bybit, Bilance Futures, BitMEX, Bittrex, Coinbase Pro, Gate.io, Cex.io, Exam, Bitstamp, Huobi Global, KuCoin, HitBTC, Kraken, Poloniex, OKEx, YoBit, Binance

ربات ارز دیجیتال

۱۱. ربات معاملاتی Trality

این پلتفرم مخصوص کسانی است که می‌خواهند الگوریتم‌های معاملاتی بسیار پیشرفته و خلاقانه را با استفاده از یک سیستم جامع و آموزش‌محور پیاده‌سازی کنند. استفاده از این ربات علاوه بر اینکه امکان ساخت الگوریتم‌های پیچیده معاملاتی را فراهم می‌کند، یک دوره آموزشی تحلیل تکنیکال نیز محسوب می‌شود. Trality یکی از محبوب‌ترین ربات‌های جهان به شمار می‌آید و از کاربران مبتدی گرفته تا سرمایه‌گذاران حرفه‌ای، از آن در اجرای مبادلات خود کمک می‌گیرند.

اگر قصد ساخت یک الگوریتم معاملاتی پیشرفته را دارید، Trality یک ابزار بسیار کاربردی به نام Rule Builder دارد که اجرای آن را در یک محیط گرافیکی-منطقی سطح بالا فراهم می‌کند. شما می‌توانید با داشتن اطلاعات کافی به راحتی از شاخص‌ها و استراتژی‌های مختلف برای ساخت یک الگوریتم پیشرفته کمک بگیرید.

کاربرانی که به زبان برنامه‌نویسی پایتون تسلط دارند می‌توانند از مرورگر کد این پلتفرم برای طراحی الگوریتم‌های معاملاتی خود استفاده کنند. این مرورگر یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بین رقبا است. بنابراین کاربرانی که به دانش برنامه‌نویسی تسلط دارند می‌توانند در یک بستر امن، با سرعت بالا الگوریتم‌های مخصوص به خود را تولید کنند. امکانات Trality در سطوح مختلف ارائه می‌شود. به همین واسطه از خدمات رایگان تا خدمات غیر رایگان در آن موجود است.

صرافی‌های سازگار با این پلتفرم: Binance, Coinbase Pro, Bitpanda, and Kraken

ربات ارز دیجیتال
۱۲. ربات معاملاتی Cryptohero

Cryptohero یک پلتفرم خاص محسوب می‌شود که هم دارای خدمات وب است، هم اپلیکیشن موبایل. از طرفی این خدمات را در یک بستر گرافیکی بسیار زیبا و کاربردی ارائه می‌دهد. دانلود اپلیکیشن این پلتفرم بسیار ساده است؛ توان پردازشی زیادی لازم ندارد و حافظه گوشی را بیش از حد پر نمی‌کند. علاوه بر این‌ها، اپلیکیشن مورد بحث از سرعت بسیار بالایی نیز برخوردار است. خدمات این پلتفرم در دو دسته رایگان و عمومی؛ و اختصاصی و پولی ارائه می‌شود.

رابط کاربری ساده و قابل‌فهم Cryptohero این امکان را به کاربران می‌دهد تا به محض ورود به این پلتفرم ربات مخصوص به خود را بسازند و وارد معامله شوند. در داشبورد این اپلیکیشن جزئیات گوناگونی از روند معاملاتی خود را در اختیار دارید: مجموعه معاملات انجام‌شده و درحال انجام، نرخ سود و زیان، تعداد کل معاملات انجام‌شده و…

صرافی‌های سازگار با این پلتفرم: Binance, Kraken, Kucoin

ربات ارز دیجیتال

۱۳. ربات معاملاتی Hodlbot

Hodlbot یکی از بهترین ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال محسوب می‌شود که به شما امکان می‌دهد مجموعه سرمایه‌گذاری خود را با ابزارهای ساده و کاربردی این پلتفرم مدیریت کنید. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید بیش از ۳۵۰ کوین مختلف را با توجه به نیاز خود در یک اکانت مدیریت کنید. ربات معاملاتی Hodlbot در حفظ تعادل بازدهی سرمایه‌گذاری شما بسیار راه‌گشا است. هزینه استفاده از خدمات آن از ماهی ۳ دلار آغاز می‌شود.

صرافی‌های سازگار با این پلتفرم: Binance, Kraken, KuCoin, Bittrex

ربات ارز دیجیتال

۱۴. ربات معاملاتی Streak

Streak یک ربات معاملاتی ارز دیجیتال است که به شما امکان می‌دهد استراتژی‌های تجاری خود را پیش از اجرا مورد آزمایش قرار دهید و بر اساس نتایج به‌دست‌آمده تصمیم‌گیری کنید. استفاده از این ربات نیازی به مهارت‌های کدنویسی ندارد و برای معامله‌گران مبتدی مناسب است. هرچند استفاده از ابزارهای این پلتفرم ساده است؛ اما می‌توانید به کمک آن‌ها یک سیستم خودکار اجرای معاملات پیشرفته و دقیق را مدیریت کنید.

Streak تمام حرکات بازار را به شکل دائمی ارزیابی می‌کند و موقعیت‌های مناسب ورود به معاملات و خروج از آن را به‌دقت مشخص می‌کند. استفاده از این ربات تا ۷ روز رایگان است.

صرافی‌های سازگار با این پلتفرم: Binance, Deribit, HITBTC, Okex, Huobi, Kraken, Coinbase Pro, Coinbase, ZB, BitMEX

جمع‌بندی

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال هر روز بیشتر موردتوجه سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد، امکانات استفاده از آن نیز به همین ترتیب درحال پیشرفت است. استفاده از ربات‌های معاملاتی ارز دیجیتال یکی از راه‌کارهای نوین عرصه سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید که به سرمایه‌گذار در اجرای استراتژی‌های خود کمک می‌کند.

در این مقاله سعی کردیم ربات معاملاتی ارز دیجیتال را توضیح دهیم و برخی از ربات‌های معتبر و محبوب جهان را به طور خلاصه معرفی کنیم. مزیت ربات‌ها، توانایی پردازش و سرعت بالای آن‌هاست. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که یک معامله‌گر موفق همچنان نیازمند دانش فنی کافی برای انتخاب استراتژی مناسب است.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 28139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha