عرضۀ مشتقات بیت‌کوین به مشتریان آسیایی ازسوی کارگزاری Nomura

هولدینگ ژاپنی Nomura به مشتریان آسیایی خود مشتقات بیت‌کوین عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، بر اساس اطلاعاتی که امروز منتشر شد حاکی از آن است که این کارگزاریِ پیشتازِ مالی تصمیم فوق را درپی درخواست‌های سازمانی بی‌شمار اتخاذ کرده است. این جدیدترین تحولات صورت گرفته درخصوص پذیرش کریپتو ازجانب موسسات مالی سنتی است.

Nomura طی این رویکرد قراردادهای غیرقابل تحویل یا NDF بیت‌کوین را با ارزهای فیات تسویه خواهد کرد. گفتنی است که شرکت معاملات رمز ارز Cumberland DRW نخستین معامله‌ی مشتقات بیت‌کوین این هولدینگ را در این هفته اجرا نمود.

اقدام فوق درحالی رخ می‌دهد که بازار کریپتو پس از سقوط شدید هفته‌ی گذشته درصدد بازگشت به یک شرایط پایدار است. هرواحد از بیت‌کوین در پنج‌شنبه‌ی پیش 26350 دلار معامله شد که در زمان نگارش این خبر با 11.8 درصد رشد به 29457 دلار رسیده است.

Nomura اهداف پیشبردی خود را گسترش می‌دهد

Nomura پس از آنکه طرح تاسیس «شرکت نوآوری‌های آینده» را به یک «شرکت دیجیتال» تغییر داد، از محصولات جدید خود رونمایی کرد. Kentaro Okuda، ریاست و مدیرعامل Nomura، خاطرنشان کرد:«این اقدامی بزرگ درراستای پیشبرد طرح دیجیتال ما می‌باشد، فناوری دیجیتال بخش مهمی از طرح پیشبردی ما برای توسعه‌ی نفوذ در بازارهای خصوصی است. شرکت دیجیتال ما همکاری‌های موثری بین سهام‌داران داخلی و خارجی را رقم خواهد زد تا پذیرش فناوری دیجیتال را تسهیل بخشد و خدمات ما را به مشتریان ارتقاء دهد».

کارگزاری Nomura سابق بر این به سرمایه‌گذاران نهادی خدمات امانی بیت‌کوین، اتریوم و سایر رمز ارزهای برتر را در پلتفرم Komainu ارائه کرده است

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
کد خبر: 28138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha