آزادسازی واردات هم ترمز بازار خودرو را نکشید/ جهش ۱۵ میلیونی قیمت سورن پلاس

پس از کش و قوس های فراوان بالاخره پس از چند سال ممنوعیت، امسال شاهد واردات خودرو خواهیم بود. هر چند بسیاری از تحلیل گران معتقدند که آزادسازی واردات تاثیر مثبتی بر بازار خواهد داشت اما همچنان این موضوع با نقاط ابهامی روبرو هست؛ از جمله میزان واردات، نوع خودورهای مجاز و ... . با این وجود امروز بازار خودرو بی تفاوت به این اخبار، روند صعودی خود را ادامه داد و بیشتر خودرهای پر تقاضای بازار افزایش قیمت را تجربه کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اقتصادآنلاین؛ امروز پژو ۲۰۶ در بازار در ادامه روند افزایش هفته گذشته با ۲ میلیون افزایش دیگر به ۳۱۸ میلیون تومان رسید و این هفته را هم افزایشی شروع کرد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل  ۱۳۹۹ که آخرین روز معاملات هفته گذشته را بدون تغییر سپری کرد با ۴ میلیون افزایش جهش قابل توجهی داشت و ۳۶۰ میلیون تومانی داشت.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ معاملات امروز را با ۲ میلیون افزایش سپری کرد و ۴۲۰ میلیون تومان معامله شد. نسخه اتوماتیک و در مدل ۱۴۰۰ که هفته گذشته جهش های ۵ میلیونی به ثبت می رساند امروز بدون تغییر ۵۹۰ میلیون تومان معامله شد. نسخه دنده ای با سقف فلزی و مدل ۱۴۰۱ با ۳ میلیون افزایش ۴۰۵ میلیون تومان معامله می شود.

پژو ۴۰۵ در نسخه GLX و بنزینی در مدل ۱۳۹۹ با ۲ میلیون افزایش امروز با قیمت ۲۸۷ میلیونی معامله شد. همین خودرو در نسخه دوگانه سوز هم ۲ میلیون گران شد و به جمع خودروهای ۳۰۰ میلیونی وارد شد

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱با ۳ میلیون افزایش به قیمت ۳۸۸ میلیون تومان معامله شد. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷  هم ۲ میلیون تومان گران شد و ۳۱۷ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۰۸ با ۱۰ میلیون افزایش دیگر ، ۱ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX در مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون افزایش به ۳۰۰ میلیون تومان رسید و پایش به لیست خودروهای ۳۰۰ میلیونی باز شد.

سورن پلاس هم با جهشی ۱۵ میلیون تومانی همراه بود و امروز در بازار ۳۷۵ میلیون تومان معامله می شود.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ با ۲ میلیون افزایش، ۳۹۴ میلیون تومان معامله شد و فاصله کمی با کانال ۴۰۰ میلیون تومان دارد. در نسخه توربو اتوماتیک هم ۸ میلیون تومان گرانتر شد و با قیمت ۵۰۸ میلیون تومان معامله شد.

تارا اتوماتیک هم در لیست خودروهای بدون تغییر قیمتی قرار گرفت و بدون تغییر ۵۷۵ میلیون تومان معامله می شود. نسخه دنده ای هم بدون تغییر ۴۶۵ میلیون تومان معامله می شود.

رانا پلاس که در مرز ۳۰۰ میلیون قرار دارد امروز بدون تغییر همان ۲۹۹  میلیون تومان معامله شد. این خودرو در نسخه با سقف شیشه ای هم تغییری در قیمتش نداشت و ۳۳۵ میلیون تومان معامله می شود.

پراید ۱۱۱ که خیال توقف ندارد بازهم ۱ میلیون تومان گران شد و ۲۰۷ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ۱۳۱ اما بدون تغییر ۱۸۳ میلیونی ماند.

کوییک اتوماتیک پلاس در مدل ۱۴۰۱ با ۵ میلیون افزایش به قیمت ۳۵۰ میلیون تومان معامله می شود. نسخه ساده و دنده ای این خودرو اما تغییری نداشت و ۲۳۵ میلیونی ماند.

تیبا هاچبک در نسخه ۱۴۰۱ بدون تغییر قیمت، ۲۱۳ میلیونی ماند. نسخه صندوقدار و درمدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر ۲۰۰ میلیون تومان معامله شد

شاهین در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۳۷۲ میلیون تومان معامله می شود. قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار ۳۹۵ میلیون تومان اعلام شده است.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹
کد خبر: 28131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha