سقوط پشت سقوط / ریزش بیت‌کوین ادامه دارد؟

بیت‌کوین دوباره یک محدوده حمایت مهم را از دست داد و حالا در محدوده ۳۴ هزار دلار معامله می‌شود اما کارشناسان عقیده دارند ریزش ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ در ۲۴ ساعت گذشته بیت‌کوین بیش از ۳/۵ درصد ریحت و حالا در محدوده ۳۴ هزار دلار معامله می‌شود. سناریوهای متصور برای بازار رمزارزها نزولی هستند و احتمالا بازار بیشتر از این محدوده ریزش می‌کند.

اگر محدوده ۳۴ هزار دلار از دست برود حمایت معتبر بعدی بیت‌کوین محدوده ۳۲ هزار دلار است. اگر محدوده ۳۲ هزار دلار هم از دست برود احتمالا حمایت بعدی محدوده روانی ۳۰ هزار دلار باشد.

یک معامله‌گر ارزهای دیجیتال که دنبال‌کنندگان زیادی دارد فکر می‌کند که وقت اصلاح بازار رمزارزها رسیده است. او عقیده دارد اصلاح بازار می‌تواند عمیق باشد.

این تحلیلگر را همه با نام مستعار کاپو می‌شناسند و او پیش‌بینی می‌کند که احتمالا بیت‌کوین نهایتا تا ۲۱ هزار دلار و یا تا ۲۷ هزار دلار ریزش می‌کند. از طرفی او فکر می‌کند که اصلاح آلت‌کوین‌ها در راه است و احتمالا آلت‌کوین‌ها ۵۰ درصد پایین‌تر از این محدوده قیمت معامله می‌شوند.

کیتی استاکتون، بنیانگذار شرکت fairlead strategies عقیده دارد که احتمالا بیت‌کوین تا محدوده ۲۷ هزار دلار ریزش می‌کند.

بنجامین کاون، تحلیلگر ارزهای دیجیتال عقیده دارد بیت‌کوین در چند ماه آینده روندی نوسانی خواهد داشت. او عقیده دارد که ماه‌های آینده برای بیت‌کوین بسیار متزلزل است. چون به نظر می‌رسد که فدرال رزرو در مبارزه با تورم بسیار جدی است.

«بیت‌کوین برای اینکه روند خود را تغییر دهد باید از سطح کلیدی ۴۲ هزار دلار عبور کند. اگر بالای این قیمت تثبیت شود احتمالا روند بازمی‌گردد.»

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 28036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha