بهترین فرصت اقتصادی در ۴۵ سال اخیر! / وقت خرید رمزارز است؟

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱/۵ درصد ریزش کرد و حالا در محدوده ۳۱ هزار دلار معامله می‌شود. امیدی به بازگشت بیت‌کوین داشته باشیم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تجارت نیوز؛ بسیاری از کارشناسان عقیده دارند که بیت‌کوین به کانال ۲۰ هزار دلار سقوط می‌کند اما کتی‌وود عقیده دارد که کف قیمت بیت‌کوین تا ۳۰ هزار دلار است. کتی وود عقیده دارد که در ۴۵ سالی که تجارت می‌کند هرگز فرصت‌های اکنون را ندیده است.

کتی وود، بنیانگذار ARK Invest عقیده دارد که روند نزولی رمزارزها به زودی پایان می‌یابد. او در یک ویدیو جدید که در یوتیوب خود آپلود کرد گفت: پایین بودن قیمت دارایی‌های دیجیتال به زودی به پایان می‌رسد. او عقیده دارد که ریزش بازار رمزارزها به دلیل همبستگی با بازار سهام بود و این پدیده موقتی است.

«کریپتو یک دارایی جدید است و نباید از بورس آمریکا تاثیر بگیرد اما فعلا اینطور است. زمانی که بازارها نشان می‌دهد که در حال تسلیم شدن هستند ناگهان تقاضا ظاهر می‌شود و روند بازار تغییر می‌کند»

اگرچه بازار رمزارزها حالا در شرایط بسیار شکننده‌ای قرار دارد اما کتی وود عقیده دارد که این دارایی به زودی با رشد تصاعدی همراه می‌شود. با توجه به اینکه بازارهای مالی این روزها کسالت دارند پیش‌بینی می‌شود که تقاضا در کف قیمتی به شدت زیاد است. نهنگ‌ها و نهادهای مالی بزرگ سفارشات بزرگی در کف قیمتی بیت‌کوین آماده دارند.

«من ۴۵ سال است که در تجارت هستم و هرگز فرصت‌هایی که اکنون می‌بینم را ندیدم.»

لانا چقدر رمزارز خرید؟

گارد بنیاد لانا بعد از کاهش شدید قیمت بیت‌کوین دوباره قصد دارد بیت‌کوین بخرد. لانا دیروز اعلام کرد که ۱/۵ میلیون دلار آماده کرده تا برای پشتیبانی از استیبل‌کوین خود بیت‌کوین بخرد. این بنیاد بارها اعلام کرده است که قصد دارد با خرید بیت‌کوین از استیبل‌کوین خود محافظت کند.

اگرچه کتی وود عقیده دارد بازار شرایط خوبی دارد و لانا هم قصد دارد مقدار زیادی بیت‌کوین بخرد اما ممکن است بیت‌کوین باز هم ریزش کند. اگر ۳۰ هزار دلار از دست برود احتمالا تا ۲۷ هزار دلار ریزش می‌کنیم. از طرفی بهترین استراتژی خرید بیت‌کوین در شرایط کنونی این است که ابتدا از پایان روند نزولی مطمئن شویم و بعد خرید کنیم.

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 28035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha