برکناری الهامی از هدایت نساجی به دلیل رفتار بی‌سابقه در رختکن!

مشارالیه پس از دیدار روز گذشته مقابل مس و شکست در این مسابقه در رختکن اقدام به رفتاری نموده‌اند که هرگز در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است. مسائلی که ذکر مجدد آنها مایه وهن باشگاه بزرگ نساجی و هواداران بی‌نظیر آن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ باشگاه نساجی با ساکت الهامی سرمربی خود قطع همکاری کرد. در اطلاعیه این باشگاه آمده است: «به اطلاع هواداران فهیم نساجی می‌رساند هیئت مدیره باشگاه ضمن احترام به بیش از یکسال همکاری نزدیک با آقای ساکت الهامی به مرحله قطع همکاری با ایشان رسیده است.

در این مدت باشگاه تلاش کرد نهایت همکاری با آقای الهامی را بعمل آورده و تا حد امکان به وظیفه خود در قبال وی جامه عمل ببخشد اما بنا به دلایلی که باشگاه ترجیح می‌دهد از ذکر جزئیات آنها خودداری کند، زمان جدایی از ایشان فرا رسیده است. در این باره تا این حد بسنده می‌کنیم که مشارالیه پس از دیدار روز گذشته مقابل مس و شکست در این مسابقه در رختکن اقدام به رفتاری نموده‌اند که هرگز در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است. مسائلی که ذکر مجدد آنها مایه وهن باشگاه بزرگ نساجی و هواداران بی‌نظیر آن است.

بنابراین ضمن تشکر از آقای الهامی، خداحافظی چندباره ایشان با بازیکنان و خودداری از برگزاری و برنامه‌ریزی جلسه تمرینی را به منزله استعفای وی قلمداد کرده و با ایشان قطع همکاری می‌شود.»

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 28030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha