تصمیمات شبکه ترا فریاد مدیرعامل بایننس را درآورد!

مدیر عامل صرافی بزرگ بایننس ضمن ابراز تأسف خودش با فاجعه Luna/Ust که اخیرا اتفاق افتاد تاکید کرد که این صرافی همیشه پشت کاربران و پروژه‌هاست ولی در مورد لونا شرایط جور دیگه‌ای هست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مدیرعامل بایننس در آخرین اظهار نظر خود گفت " ضرب بیشتر توکن‌های LUNA احمقانه است " . از نظر او این کار بی ارزش و مسخره است چون این راه حل فقط ارزش دارایی دارندگان فعلی را کاهش خواهد داد. وی درباره سود سالیانه پروتکل Anchor Protocol که 20% تعیین شده نیز اظهار نظر کرده و آن را اشتباه خوانده است. به گفته CZ این مشوق‌ها میتوانند سرمایه گذاران را جذب کنند ولی پروژه‌ها برای حفظ پایگاه‌های کاربری خود نیاز به ایجاد ارزش هستند و این فقط باعث ایجاد حباب خواهد شد.  

او همچنین با انتقاد از عملکرد مدیران ترا بعد از حادثه ریزش آن در برابر دلار گفت :  این شرکت نتوانست با سرعت کافی در زمینه استفاده از ذخایر خودش برای بازگرداندن ارزش این دارایی عمل کند در واقع اگر TerraForm Labs زمانی که دیپگ این استیبل‌کوین حدود 5 درصد بود، از ذخایر خودش به درستی استفاده میکرد ، میتوانست از کل این فاجعه جلوگیری کند.

۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 27997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha