سد ذوب آهن در مسیر قهرمانی سرخپوشان! / اختلاف ۶ امتیازی استقلال را مدعی قهرمانی کرد! + فیلم

مهدی تارتار هرچه این چند روز شایعه شده بود و حرف و حدیث نقش برآب کرد و ترمز سرخپوشان در کورس قهرمانی را جوری کشید که حالا تیتر میزنند سلام استقلال به قهرمانی ....

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد رقابتهای هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ، امشب در شهرهای مختلف برگزار شد و نتایج زیر رقم خورد :
 

صنعت نفت آبادان صفر - فولاد خوزستان یک 
 تیم‌های فوتبال صنعت نفت و فولاد از ساعت ۲۱ امشب (دوشنبه) در دربی خوزستان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

تک گل این بازی توسط محمد طیبی (گل به خودی) در دقیقه ۸۴ و روی ریباند شوت لوسیانو پریرا زده شد تا فولاد جایگاه چهارمی‌اش را در جدول رده‌بندی حفظ کند.


استقلال یک -  شهرخودرو مشهد صفر

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۰:۴۰ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف شهر خودرو رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. آرمان رمضانی در دقیقه ۸۸ تنها گل پیروزی بخش استقلال را به ثمر رساند تا این تیم علاوه بر طلسم ۴ بازی نبردن، طلسم پیروزی مقابل تماشاگران خود را بشکند. استقلال با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و با توجه به توقف پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن، فاصله خود را با رقیب سنتی‌اش به ۶ امتیاز رساند تا چهار هفته مانده به پایان لیگ بیست‌ویکم، به قهرمانی نزدیک‌تر شود. ۳ امتیازی که با گل آرمان رمضانی، بازیکن سابق پرسپولیس به دست آمد.



گل‌گهر سیرجان ۲- آلومینیوم اراک صفر

در ادامه هفته بیست‌وششم تیم‌های گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر گل‌گهر سیرجان به پایان رسید.رضا شکاری در دقیقه ۶۸ و شایان مصلح در دقیقه ۸۵ زننده گل‌های گل گهر سیرجان بودند تا شاگردان امیر قلعه‌نویی با ۳۹ امتیاز در رده ششم بمانند. آلومینیوم اراک نیز با ۳۱ امتیاز و یک پله سقوط به رتبه یازدهم سقوط کرد.
 


نساجی مازندران صفر – مس رفسنجان ۲

تیم‌های نساجی مازندران و مس رفسنجان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل هم صف‌آرایی کردند که مس به برتری ۲ بر صفر دست یافت.این مسابقه تا دقیقه ۸۳ گلی در بر نداشت که در این دقیقه، امید لطفی قفل دروازه نساجی را باز کرد. مهرداد رضایی در دقیقه ۴+۹۰ گل دوم مس را به ثمر رساند و تیر خلاصی را شلیک کرد.

شاگردان محمد ربیعی با این برد، امتیازات خود را به عدد ۴۱ رساندند و موقتاً جای فولاد را در رتبه چهارم جدول گرفتند. نساجی قهرمان جام حذفی هم که سومین شکست خود را در پنج بازی اخیر متحمل شد، با ۲۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر باقی ماند.



فجرشهیدسپاسی شیراز صفر-  نفت مسجدسلیمان صفر

دیدار تیم‌های فوتبال فجر سپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان  از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد و با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.فجر سپاسی که پس از مدت‌ها در حضور هوادارانش در ورزشگاه حافظیه مقابل نفت مسجدسلیمان بازی می‌کرد، نتوانست در این دیدار ۶ امتیازی به پیروزی برسد تا همچنان منتظر کسب نخستین پیروزی خانگی این فصلش باشد.


ذوب‌آهن اصفهان یک - پرسپولیس یک 

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس  از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک خاتمه یافت. سعید باقرپسند در دقیقه ۲ تیم ذوب‌آهن را در این بازی پیش انداخت، اما در دقیقه ۵۷ شرزود تمیروف کار را برای پرسپولیس به تساوی کشاند. با این نتیجه شاگردان گل‌محمدی ۵۴ امتیازی شدند و با وجود کاهش اختلاف امتیاز این تیم با استقلال به سه امتیاز، اما شانس سرخپوشان برای رسیدن به عنوان قهرمانی کاهش یافت.

در این بازی سعید باقرپسند در دقیقه ۲ تیم ذوب‌آهن را پیش انداخت اما در ادامه تمیروف در دقیقه ۵۷ کار را برای پرسپولیس به تساوی کشاند.



پیکان تهران صفر - سپاهان یک

از ساعت ۱۹ تیم‌های پیکان و سپاهان در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف همدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان محرم نویدکیا در سپاهان به پایان رسید.محمدرضا حسینی در دقیقه ۶۹ برای سپاهان گلزنی کرد تا این تیم با توجه به توقف پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن فاصله‌اش را با رده دوم جدول به ۵ امتیاز کاهش دهد.

 

تراکتورسازی تبریز ۳ - هوادار تهران ۲
دیدار تیم های تراکتور و هوادار تهران عصر دوشنبه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه امام (ره) تبریز با حضور نزدیک به ۱۰ هزار تماشاگر برگزار شد. در نیمه نخست این بازی خط دفاعی سرخ پوشان تبریزی با اشتباه بچه گانه در دقیقه دوم بازی گل اول را دریافت کردند.با شروع نیمه دوم شاگردان ساغلام که انگیزه برد بیشتری نسبت به تیم مقابل برخوردار بودند دقیقه ۵۰ روی بازیکن هوادار خطا انجام دادند که محمد جواد محمدی از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. دقیقه ۶۸ بازی محمد عباس زاده با ضربه سر گل تیم تراکتور را بدست آورد تا این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی شود. دقیقه ۸۶ بازی محمد عباس زاده باز یک تنه گل سوم تیمش را به ثمر رسانده و کامبک تراکتوری را راه اندازی کرد.

تیم تراکتور با ۲۴ امتیاز در رده سیزدهم و تیم هوادار با ۳۱ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس جای گرفتند.

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۱
کد خبر: 27984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha