استارت عربستان برای جام جهانی قطر/ ایران همچنان بلاتکلیف!

برنامه آماده سازی عربستان هم برای حضور در جام جهانی مشخص شد، این در حالی است که فوتبال ایران همچنان بلاتکلیف است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال عربستان با برگزاری دو اردوی تدارکاتی در شهر آلیکانته اسپانیا در ماه‌های ژوئن و سپتامبر آماده سازی خود را برای حضور در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر آغاز می‌کند.

آماده سازی "شاهین سبز" برای حضور در جام جهانی در دو اردوی جداگانه صورت می‌گیرد.

تیم ملی عربستان در مرحله اول که ماه آینده برگزار می شود، دو بازی دوستانه برگزار می کند. اولین بازی دوستانه تیم ملی عربستان با کلمبیا برگزار خواهد شد، در حالی که دومین بازی دوستانه این تیم آسیایی برابر ونزوئلا خواهد بود. 

دو بازی دوستانه دیگر نیز در مرحله دوم برگزار می‌شود که اولین بازی برابر اکوادوری خواهد بود که توانست جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. هنوز حریف رسمی عربستان در بازی دوستانه چهارم مشخص نیست.

تیم ملی عربستان در جام جهانی قطر در گروه سوم با تیم های آرژانتین، مکزیک و لهستان هم‌گروه است.

تیم های ملی کره جنوبی و ژاپن نیز برنامه بازی‌های دوستانه و اردوی های خودشان را مشخص کردند و با حریفان قدری از جمله برزیل بازی دوستانه خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، این در حالی است که وضعیت تیم ملی فوتبال ایران همچنان نگران کننده است. علاوه بر مشخص نبودن رئیس فدراسیون فوتبال و انتخابات آن، هنوز هیچ خبری از بازی‌های دوستانه و اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برای شروع جام جهانی نیست و زمان و روزهای طلایی به سرعت برای فوتبال ایران در حال سپری شدن است.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 27942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha